stianandre Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 I tillegg så har jeg komplett låsemekanisme til bakluke, invendig lås til glasset på bakluka. invendige deksler til bakluka er også tilgjengelig. Har også en rustet bakluke, og rammen rundt ruta er ganske rustet, om noen skulle ønske noe av dette. Bud ønskes. Holder til i stavanger.
stianandre Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Ruteramma er veldig rustet desverre. Bilder skal jeg få tatt:) men som sagt så er den veldig rustet. Er ikke for løye jeg byttet den:)
Star33 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Har du det orginale tredje bremselys, altså det som er på glassruta,,, send meg pm viss du vil selje bare den
stianandre Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 har du bakruteviskerarm? Har viskerarmen ja.
stianandre Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Pris på de hvite blinklysa bak til touring? 1000kr
Bmw mann Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Holder til i Stavanger å ønsker bremselyset som henger på selve vinduet øverst. Kan hente å betale idag.
stianandre Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Holder til i Stavanger å ønsker bremselyset som henger på selve vinduet øverst. Kan hente å betale idag. Den er dessverre solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå