icemanM5 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Pris på de hvite blinklysa bak til touring? 1000kr Selger du ikke bare de ytre som er hvite da? De innerste er samme som på alle preface, så de har alle..
stianandre Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Pris på de hvite blinklysa bak til touring? 1000kr Selger du ikke bare de ytre som er hvite da? De innerste er samme som på alle preface, så de har alle.. Stemme det er di ytre jeg tar betalt for. Di på luka er bare ekstra
icemanM5 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Du får heller si ifra om du vil selge bare de indre da, til en litt lavere pris. Er ikke så interessert i å betale frakt for to lykter mer enn jeg trenger.
stianandre Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Du får heller si ifra om du vil selge bare de indre da, til en litt lavere pris. Er ikke så interessert i å betale frakt for to lykter mer enn jeg trenger. Frakten blir ikke dyrere av den grunn. Men jeg kan sende bare di ytre, men prisen er fremdeles den samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå