rindegut Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Da blir bilen levert til hellakkering neste uke da får jeg vell snart vinterlagra M5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Da var bilen sendt til hellakkering skulle være færdig om 4 dager sa han som skal lakke den Gleder meg til og se resultatet Da er det bare og montere på vinterhjula og gjøre den klar til jeg skal dra på sjø igjen regner ikke med jeg får brukt M5en mer i år etter jeg kommer hjem fra sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hær er et bilde til av kanalen etter den var ferdig sveiset Måtte flekke lit på høyresida og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Noen bilder jeg tok når jeg var og såg på bilen idag var mye bulker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Begynner og nerme seg skal lakkes imårgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Igår ble bilen svart igjen ble litt støv som han skulle polere bort satser på jeg får hente bilen imorgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Lakkert i en vanlig garasje? ikke rart det ble litt støvete da! rindegut reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lakkert i en vanlig garasje ja ble faktisk overaskendes lite støv da han karen der driver og lakker litt biler der da så, har presenning forran i garasjen så bløyter han ned garasjen før han bjunder med lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 ser ut som denne blir bra igjen, hold oss opdatert med monteringsbilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Deilig å få nylakkert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Fikk ikke igjen bilen før jeg dro på sjø:/ men fadderen min skulle hente den og sette den i garasja si, så da blir de vell sammen montering når jeg kommer hjem hvis ikke faren min allerede har gjort det til den tid da skal bytte til svart innteriør i bilen og så skal jeg ha alcantara taktrekk i M5en og sette det svarte taktrekket derifra inni denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Vurderer nå og selge bilen synest det er litt galt og ha denne godbilen som nummer 2 bil er beige sports skinn i den nå som er litt slitt så skal bytte til svart sports skinn når jeg kommer hjem fra sjø bilen selges for 90k uten stereo eller 110k med stereo og for den som synest prisen er for høy, ikke gidd og kommenter det kan evt ta billigere bil i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Selges med M5 felgene og ikke ozene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 kommer til og sette på igjen M-sport dempere med supersport fjærer siden det står i vognkortet. har tuv papir på coiloversene, men har ikke hatt tid og få de godkjent, coiloversene følger med om noen er innterisert i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hvor kjøpte du ny kanal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå