Gå til innhold

Michael´s 523IA... Ny lakkert:) Snøplog :D

rindegut
 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen sendt til hellakkering :) skulle være færdig om 4 dager sa han som skal lakke den :P Gleder meg til og se resultatet :D Da er det bare og montere på vinterhjula og gjøre den klar til jeg skal dra på sjø igjen :) regner ikke med jeg får brukt M5en mer i år etter jeg kommer hjem fra sjø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert i en vanlig garasje ja :P ble faktisk overaskendes lite støv da :) han karen der driver og lakker litt biler der da så, har presenning forran i garasjen så bløyter han ned garasjen før han bjunder med lakking :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke igjen bilen før jeg dro på sjø:/ men fadderen min skulle hente den og sette den i garasja si, så da blir de vell sammen montering når jeg kommer hjem :) hvis ikke faren min allerede har gjort det til den tid da :P skal bytte til svart innteriør i bilen og :D så skal jeg ha alcantara taktrekk i M5en og sette det svarte taktrekket derifra inni denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vurderer nå og selge bilen :) synest det er litt galt og ha denne godbilen som nummer 2 bil :P er beige sports skinn i den nå som er litt slitt så skal bytte til svart sports skinn når jeg kommer hjem fra sjø :) bilen selges for 90k uten stereo eller 110k med stereo :) og for den som synest prisen er for høy, ikke gidd og kommenter det ;) kan evt ta billigere bil i innbytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til og sette på igjen M-sport dempere med supersport fjærer siden det står i vognkortet. har tuv papir på coiloversene, men har ikke hatt tid og få de godkjent, coiloversene følger med om noen er innterisert i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...