///Dybdahl Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Heisann! Noen så har ein forklaring på at Idrive,navi og cd ligger å "konke" ut i dann og vann? Kjører ein halltime+- å så slutter navi'n å virke å tilslutt slår cd spilleren og sjermen seg av! Vil legge til eg var inne på verksted å fekk oppdatert alle styreenheter i bilen for noen månader tilbake,uten at det blei noen forskjell da! Verkstedet eg snakket med sa det var ein modul så va dårlige å antagligvis måtte byttes! Pris: 10000kr Svar mottas med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 har en CCC oppdatert til din bil med 2013 mapps:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 har en CCC oppdatert til din bil med 2013 mapps:) Ka betyr CCC? Meiner du dvd plate til navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 CCC er benevnelse på navicomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 CCC er benevnelse på navicomputeren. Kan det være svar på mitt problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Mest sannsynlig er det den som er problemet ja, men det kunne vært interresant å vite om det er den verkstedet mener, eller om det er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Mest sannsynlig er det den som er problemet ja, men det kunne vært interresant å vite om det er den verkstedet mener, eller om det er noe annet. Noen snakker om at 2006 modell E60 med samme Idrive så eg har i min bil har motatt eit brev fra BMW at dei må komme inn å få fikset ein batteripole så gjer utslag på elektroniske utstyret i bilen! Vett du noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Den fra E60 er forskjellig, Jeg oppgraderte min CCC 2005-2008 til CIC 2009-> en kjempe fin oppgradering hvis du skal bytte ut CCC som mangler vesentlig "programmer" skaffer CIC og koding av dette, dersom du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Den fra E60 er forskjellig, Jeg oppgraderte min CCC 2005-2008 til CIC 2009->en kjempe fin oppgradering hvis du skal bytte ut CCC som mangler vesentlig "programmer" skaffer CIC og koding av dette, dersom du trenger det. Eg er litt forvirret nå! Er det modulen så må oppgraderes el dvd platen? Har du alt så skal til i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Den fra e60 er lik, men har en litt annen programvare. Det har uansett ingen sammenheng med batteriinnkallingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det vi snakker er enheten der du dytter inn dvd platen, den er nok defekt da 2006 modellen hadde problemer med CCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hadde samme problem på min 2006 modell. Måtte bytte navienheten, kostet meg over 17 000kr:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Disse koster "ingenting" på eBay sånn til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Disse koster "ingenting" på eBay sånn til opplysning. koste ingen ting er å ta i litt.. ligger fra 4000 og oppver.. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5er-6er-E ... 337f185ccc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det er komplett med skjerm, bare selve leseren får man billigere. Uansett så er det fortsatt under 1/4 av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå