OlavRydland Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Sett på e36 m3 speil .Hører liksom til. Blir fin med de felga dine forresten . Ps:Mulig det blir en Bø tur på oss igjen straks men da blir det hytte. Solgte Combi Campen,men du fikser vel en hytte en natt eller to til meg og mine du . Ja, tror jeg kommer til å ende opp med det... Har troa på de felgene jeg også, hadde egentlig lyst på Throwing Stars, men jeg fikk disse så billig att jeg følgte de ble kastet etter meg.. Så kunne ikke si nei. Gjør jo ingenting att du har solgt Combi Campen, for da kan du kjøre 5'er til Bø.. Hytte skal vi nokk fikse ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Jeg har kikket litt gjennom tråden din og så att du tenkte på rødt interiør! Jeg har det i min e36touring og synes det ser grisefett ut si ifra hvis du vil ha noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Jeg har kikket litt gjennom tråden din og så att du tenkte på rødt interiør! Jeg har det i min e36touring og synes det ser grisefett ut si ifra hvis du vil ha noen bilder JA, BILDER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Da har jeg hentet "///M" sidelister, samt GT-splittere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 fargen vises ikke helt 100, prøvde å fikse det litt i PS så de skulle bli litt mer lik fargen i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Hmm, kult! Så veldig bra ut, men hadde det vert min bil hadde jeg villet hatt det litt mørkere tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Er litt mørkere men ser hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Ja, er absolutt til vurdering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Har vert på nettet å handlet litt forskjellig i dag, og følgende ble handlet. - TA Technix, justerbart og TUV godkjent senkesett. - Nytt bakdekk, ene var slitt da jeg kjøpte de nye felgene. - Helt nye ZKW frontlykter begge sider. - Helt nye originale grøftelys. - E36 M3/M-Tech speil. Skal også bestille litt mer småtteri fortløpende. Nå nærmer det seg slutten på jobbsesongen og starten på skolesesongen, så det kommer til å skje mye mer med bilen nå framover som jeg kommer til å få mye bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 hvor bestilte du lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 hvor bestilte du lykter? Endte opp med helt nye fra KOED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Beststilte også noe Lamin-X folie i dag, for å se hvordan dette funker.. Det kommer nok bare til å bli liggende til bilen blir ferdig, fikk dette også billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Noen som vet om noen som er flinke til å lakkere i telemarks-området? Helst ikke for dyre, samtidig som de er flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Lenge siden sist det er oppdatert her nå... Er godt i gang med fjærning av rust på bilen, venstre kanalen er ferdig og godt i gang med høyre. Deretter er det bare å sandblåse diverse småtteri rundt på bilen, så er det rett til lakkering... Dersom jeg finner noen snasene ting til bilen underveis som jeg kunne tenkt meg så plager jeg å slå til på det, i går kom jeg over ett sett OZ Ceres 17" 8,5" breie.. Så jeg kjøpte dem.. Åsså noen bilder fra bilen var nede på hjula igjen i ca en uke.. Inspirasjonsbilder må man også ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå