daners Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 takker for alle svar... fant feilen og det er vel litt flaut egentlig, men stikket til sensoren var ikkje satt helt på etter eg hadde av innsuget så det hadde løsnet... fikk satt det skikkeligpå og slettet feilkoden... syns dog at den fremdeles er litt dau på lave turtall men kan hende det bare er meg
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Heheheheheh Hater når sånt skjer.. Heldigvis har det "aldri" skjedd meg.... Jeg fikk igjen bilen min da jeg hadde E46 slik fra et verksted. Ene xenon lampa tok kvelden, var innom Stenshagen og de sa: Neeei her må vi nok ha ny lykt og tenner og alt ja... 10.000 kr takk. Jeg ville tenke på det, tok av lykta selv, satt på kontakta og det var lys gitt 10.000 spart er 10.000 tjent.
daners Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 litt flaut ja, satt å tenkte: "eg satt no det stikket på, men eg kan no skjekke det for sikkerhets skyld før eg bestiller ny sensor". Lurt å tenke litt av og til selvom eg prøver å gjøre det minst mulig hehe
daners Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Stemte som eg trodde..bilen går fremdeles dårlig... fikk opp feil på diagnose "tyrbotrykks regulering"...er det denne solonoid ventilen som står nede ved turboen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå