DTalstad98 Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Går jævli sakte for tida men får satse på at det blir høyere tempo nå snart. Panseret er ihvertfall ferdigpussa så da blir det lakk snart Har også gått i innkjøp av en 318is som jeg fikk billig. det er noe gale med motoren, får ikke opp turtall så det er nok mest sannsynlig svinghjulsensoren som har røke. noen bilder av vraket:
DTalstad98 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Har fått retta litt på bulken på framskjermen i dag så da blir det garantert lakking neste uke Den føleren til e36'n sjekka jeg her en dag. den var stupa klar så den blir bestilt ny. visst noen har en brukt en så kjøper jeg gjerne
DTalstad98 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt simmerring til diffen. Har leita på scmiedmann, Koed og Gs, men kan hende at i ikke leita godt nok
hsd Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Leter du på nettsidene direkte? når det gjelder bmw skal du aldri lete på nettsidene, bruk ETK og sjekk delenummeret direkte opp mot nettsidene. (koed er somregel alltid billigest) til e34n eller e36n? kan lete det opp til deg i værstefall.
DTalstad98 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Leter du på nettsidene direkte? når det gjelder bmw skal du aldri lete på nettsidene, bruk ETK og sjekk delenummeret direkte opp mot nettsidene. (koed er somregel alltid billigest)til e34n eller e36n? kan lete det opp til deg i værstefall. Har brukt ETK på GS ja. Dette er til e34'n
hsd Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Lite kjent med e34, men mulig at det er 33 10 1 214 099 - shaft seal? dette er den som går inn på diffen. nå bare plotta jeg inn alt utenom 520 manuell med m50 da, så har du noen variabler så får du sjekke selv. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sket_ring/ Anbefaler uansett den siden der, den har flere delenummer enn GS sin etk har, GS har bare til dem delene dem leverer tror jeg, ofte man ikke finner delenummer til tallene tegninga henviser til.
DTalstad98 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Lite kjent med e34, men mulig at det er 33 10 1 214 099 - shaft seal? dette er den som går inn på diffen. nå bare plotta jeg inn alt utenom 520 manuell med m50 da, så har du noen variabler så får du sjekke selv. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... sket_ring/ Anbefaler uansett den siden der, den har flere delenummer enn GS sin etk har, GS har bare til dem delene dem leverer tror jeg, ofte man ikke finner delenummer til tallene tegninga henviser til. Takk for hjelpa, men tror jeg dant den på Gs
DTalstad98 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Har begynt å bli klar for å lakkere støtfangern å panseret snart. Venter bare på at tia skal trekke seg til Fikk pakke fra Koed i dag. Nye nyrer og tårnstag + smådeler til E36'n
DTalstad98 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Da blei det oljeservice i dag Hadde noen bokser ståendes i garasjen (drivstoffrens og motorrens) Fylte på dette og ruste den opp noen ganger og lot den stå på tomgang i 15 minutter. Skiftet deretter olje og filter. Etter oljeskiftet så kjentes motoren jævli frisk ut. omtrent så at det var en helt ny motor. Anbefaler å prøve dette liten oppgradering Biltema->Mann filter Valvoline 10W-40 olje. bli ikkje meir biltema tull no Satt på orginalfilteret. Tror jeg skal ha det sånn
DTalstad98 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 Da var ENDELIG delene lakkert grunna delene en dag her også lakkerte jeg de i dag. Ble så og si fornøyd med resultatet Satser på montering i morgen og noen photoshoots Grunning: Lakk og klarlakk: Markus bimmer reagerte på dette 1
Markus bimmer Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Da var ENDELIG delene lakkert grunna delene en dag her også lakkerte jeg de i dag. Ble så og si fornøyd med resultatet Satser på montering i morgen og noen photoshoots Grunning: [ Bilde ] [ Bilde ] Lakk og klarlakk: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Blei bra det her da
DTalstad98 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Da var endelig bilen ferdigmontert med nylakkert panser, skjerm og støtfanger Legger merke til at det er litt fargeforskjell, men om ei lita ri skal jeg polere den skikkelig Nå mangler det bare å lakkere litt rust på dører, Alu felger og noen nye lys rundt hele bilen så nermer den seg nok ferdig nå er jeg spent på om folk liker utseendet så legg igjen en kommentar Før og Etter: Her er noen bilder: tsalv96 og Markus bimmer reagerte på dette 2
DTalstad98 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 Bra prosjekt! Stå på!! Takk for det Hyggelig at ihvertfall noen legger igjen kommentar
DTalstad98 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 Kjøpte noen Alpina Dynamics felger til E36n min i dag. tenkte at siden e36n bare blir ståendes så kunne jeg bruke de på E34n midlertidig. De passer på bak, men framme må jeg space ut for å få de på visst de skal blir brukt på e34n så kommer jeg til å kjøpe spacere framme og bak og noen nye dekk Bilder må man ha Ett bilde jeg tok i dag Markus bimmer reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå