Tynes944 Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Skills til å være 15 år! Ser ut som en bra bil den e34n, bra du holder den vedlike Stå på
DTalstad98 Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Skills til å være 15 år! Ser ut som en bra bil den e34n, bra du holder den vedlike Stå på Hehe, tusen takk for det Prøver så godt jeg kan med å holde den vedlike
DTalstad98 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Går som vanlig sakte her, men fikk skifta toppdekselpakning og luftfilter i dag Har også gått for å ha oransje blinklys på bilen. begynner å bli litt lei av hvite fikk tak i radiatorfester så nå står den ivertfall ikke på en trebit lengre Har også fått tak i sveiv til takluka så den blir nok montert etterhvert
DTalstad98 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Flott prosjekt Følger med. Takk. Kjekt å høre at noen gidder å følge med
DTalstad98 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Skjer lite for tiden. Nermer meg nok ferdig med bilen, men sparte litt lakk så jeg kommer til å lakke dørene sånn at den blir 100% Rustfri Men det blir nok en gang i vinter eller noe sånt. Her kommer det til å bli mer updates etterhvert så følg med http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=263345
DTalstad98 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Ble en kjapp photoshoot her en dag Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Fikk på prøveskilta i kveld og testa den en tur Den gikk faktisk overraskendes bra Her er noen mobilbilder: Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 blir bra det der:)Håper på det ja Mangler bare å lakkere bakfanger og 2 dører og EU-kontroll så er den så og si ferdig
DTalstad98 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Har vært rolig i det siste. Har bestemt meg for å ha bilen på Eu-kontroll etter nyttår å registrere den Jeg blir 16år i Mars så da tenkte jeg at det kunne vært kjekt og øvelseskjørt med sin egen bil, så da blir den nok ordnet til Eu-kontroll før Mars engang Her er ett mobilbilde av min og "markus bimmer" sin bil
bmw cab Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Å dette vekket minner Husker når jeg fylte 18 år og med et rykende ferskt førerkort i lommeboka. Jeg hadde jobbet siden jeg var 14 år i bilbutikken til pappa, og spart meg rød og blå. Kjøpte en BMW 520i i samme farge som din gull farget, hos Møller forhandleren i Askim. Min var da en 93/94 mod sedan utgave, som da hadde kjørt 140.000 km. Mener jeg kjøpte min i 2002. Husker det så som i går, bilen var dønn strøken, og kjørt av ett gammelt ektepar oppe i 70 årene. Jeg ga vel 179.000 ferdig reg minnes jeg. Mye penger for en 18 åring på den tiden, men gud så elsket jeg var blant fjortis jentene, hehe Den gjorde jeg mye med på den tiden, både stereo, felger og eksos. Ja godt det er noen som tar vare på noe av det beste BMW har lagt noensinne mener jeg da I dag etter nærmere 13-14 år siden så har jeg igjen kjøpt meg en E34, i touring utgave. Digger disse bilene fra den tidsepoken Bare å jobbe på Dtalstad_98, du gjør en jævlig god jobb Diiesel reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Dette er en meget fin bil som du må passe på. Liker fargen godt på den .
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Blir bra dette lakker du sjøl eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå