Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skills til å være 15 år! Ser ut som en bra bil den e34n, bra du holder den vedlike :)

Stå på :)

Hehe, tusen takk for det :D

Prøver så godt jeg kan med å holde den vedlike :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Går som vanlig sakte her, men fikk skifta toppdekselpakning og luftfilter i dag :P

Har også gått for å ha oransje blinklys på bilen. begynner å bli litt lei av hvite :|

fikk tak i radiatorfester så nå står den ivertfall ikke på en trebit lengre :lol:

Har også fått tak i sveiv til takluka så den blir nok montert etterhvert :P

uuv2prws0jri41fkn8sy.jpg

v30vhuvyqp6tmszidhrj.jpg

j2ska8k06j63sf801fs9.jpg

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Har vært rolig i det siste. Har bestemt meg for å ha bilen på Eu-kontroll etter nyttår å registrere den :D

Jeg blir 16år i Mars så da tenkte jeg at det kunne vært kjekt og øvelseskjørt med sin egen bil, så da blir

den nok ordnet til Eu-kontroll før Mars engang :)

Her er ett mobilbilde av min og "markus bimmer" sin bil :P

post-71773-0-28324300-1388349202_thumb.j

Skrevet

Å dette vekket minner :(

Husker når jeg fylte 18 år og med et rykende ferskt førerkort i lommeboka. Jeg hadde jobbet siden jeg var 14 år i bilbutikken til pappa, og spart meg rød og blå. Kjøpte en BMW 520i i samme farge som din gull farget, hos Møller forhandleren i Askim. Min var da en 93/94 mod sedan utgave, som da hadde kjørt 140.000 km. Mener jeg kjøpte min i 2002. Husker det så som i går, bilen var dønn strøken, og kjørt av ett gammelt ektepar oppe i 70 årene.

Jeg ga vel 179.000 ferdig reg minnes jeg. Mye penger for en 18 åring på den tiden, men gud så elsket jeg var blant fjortis jentene, hehe :)

Den gjorde jeg mye med på den tiden, både stereo, felger og eksos. Ja godt det er noen som tar vare på noe av det beste BMW har lagt noensinne mener jeg da :)

I dag etter nærmere 13-14 år siden så har jeg igjen kjøpt meg en E34, i touring utgave. Digger disse bilene fra den tidsepoken :)

Bare å jobbe på Dtalstad_98, du gjør en jævlig god jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...