etz Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Hei. Jeg lurer på om FK unterstell er noe å satse på? har tenkt på det til min E90, men stusset litt over en pris jeg kom borti og lurte på om jeg måtte styre unna. hva er deres erfaringer me fk? Takk for svar:)
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 FK er jo ett "godt gammelt" merke. På ebay.de finnes dette svært rimelig (under 500euro) FTE og Tzunami har nettop kjøpt dette til sine biler. Jeg antar jeg kan abefale det utifra alt det positive (ifht. pris) jeg har lest google; FK coilvers E90 review
etz Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 okei, ska prøve det! jeg stusset bare over prisene på det. fant et til 172 pund pluss frakt. men takk for svar:)
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Okei det hørtes skummelt billig ut. husk at alt som er for godt til å være sant mest sannsynelig er det. under 1500,- for coilovers?
etz Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 tenkte det samme, så ble litt usikker. leste en plass at de hadde det på schmiedmann til 5500. Siden heter Venom Motorsport Preformance å virker ganske seriøse. må se det litt an
etz Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 men skal sies at dette var for FK AP street coilover, de billigste. men de har også highsport coilover til 414pund. et sett som kansje er en smule bedre ?
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 FK Highsport er en god coilovers modell og det var den jeg vurderte til M5`n og nå til M3`n. Det er den som koster 414pund på venommotorsport.com dette er jo 3 500,-, MEN jeg tror de skal trekke ifra VAT siden dette er moms i england. og den skal vi ikke betale siden vi skal betale norsk moms. Tenkte å sende de en mail nå, men de har ikke mail ser det ut som (
etz Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 da er jo det til vurdering, da jeg leste bra om dette settet på nette også jeg tror faktisk de bare har telefon, haha. ligger vel en mail en plass, må jo nesten det!
etz Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 richard@venommotorsport.com Dette er mailn som skal brukes tror jeg. si i fra om du får no svar fra de angående den engelske momsen
Soleim Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Ser det er flere her som vurderer å kjøpe FK Coilovers. Tips fra PenguiN- var å kanskje å høre med de om det var rabatter å oppdrive dersom vi bestilte sammen? Jeg er på utkikk etter FK Highsport Coilovers til min E60 hvertfall...
TommyFF Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Er også på utkikk etter dette til min e39 touring, burde jo være mulig å få til rabatt om vi er mange
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Jeg har FK Königsport på min E34, og det fungerer helt utmerket. Er dog litt go-cart å kjøre med, men det er nok litt pga min justering.
JMossige Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Hadde Highsport på en E90 jeg eide tidligere, og var veldig fornøyd. Og er på jakt etter samme settet til min E46, så er med på gruppekjøp hvis prisen blir riktig.
Soleim Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Får man fine rabatter hos de, og man finner ut at det lønner seg uten at det oppstår noe komplikasjoner, så ser jeg ingen problemer med gruppebestilling Hvordan tenker man det mtp på bestilling? Sende mail hos de, å få de til å sende varene separate til hver enkelt adresse?
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 La meg ta meg av den delen med kommunikasjon. Hvor mange kunne tenkt seg å være med på ett gruppekjøp på fk highsport til f.eks 350-370 pund ? Ezt , endre tittel i første innlegget til " gruppekjøp av fk highsport coilovers"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå