Peak Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hehe, selvom det absolutt er grise billig, tør jeg ikke gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Kjøp den og få en kamerat som kan det til å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hehe, det skulle jeg så absolutt ha gjort! Men jeg kjenner faktisk ingen som har vært borti det heller! Takker for gode forslag og innspill så ikke meningen å være ngativ, men vil ha det gjort skikkelig! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Skal ikke være lett.. Ta en tur til bergen, mange her som kan det tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Hehe tydligvis ikke. Ender nok opp med å handle valsa og prøve selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå