noia87 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Oljekjøler med slanger M3 kalipperene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Håper du er fornøyd med delene Noia87!! Du var veldig grei og selge/handle med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ja jeg er fornøyd ja. Skulle ha lurt til meg de travers spacera men skjønner 800 er litt lite når det koster rundt 2k å bestille de. Men som jeg nevnte så er de lette å lage selv og da blir det ikke så mye kroner som å kjøpe de ferdig. Meen jeg er super fornøyd med delene og vil ikke klage på total summen heller da jeg syns du ga meg en fin pris. Mange haier der ute. Du er ikke en av de ///simon. Kult at du holdt av dela såpass lenge. Takker for handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Gikk løs på blokka med litt bremse rens idag. Ble ganske stor forskjell. Ble så ivrig på den siden det var mest gris så glemte å ta bilde men på den andre siden tok jeg bilde før og etter. Ble ganske bra syns jeg og ble fornøyd med resultatet. Fått satt motoren i stativet også så da blir det litt lettere å gå over den. En kompis skal hjelpe meg å sette den sammen da jeg ikke har gjort såpass omfattende jobb tidligere. Er ganske viktig for meg at alt går etter boka og at det blir 100% når den er sammensatt. Men håper på litt fortgang framover så jeg rekker å prøve den litt i sommer. Mangler fortsatt litt deler men det meste er små greier så det skal en alltids ha råd til. Men tar det litt ettersom. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Andre siden etter jeg gikk over den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Får jeg eisenmann cat back til e34 til å passe på bilen min. Noen som vet? Regner med den isåfall må kortes inn litt. Men vil det passe med innfesting så det ser bra ut. Eller må jeg ha til e30. Liker bedre når eksosen kommer rett ut kontra den til e30 som kommer skrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Da var manifoilen kommet. Denne kommer jeg til å pusse litt og ha på litt ny lakk. Noen som vet hva den som stikker ned på siden er. Kan det stemme at jeg har lest at denne bare kan blindes så kort som mulig? Eller har jeg bruk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hmm.. spennanes prosjekt.. men kan noe si meg hva det der greia på eksosen er? ser jo ut som ett rør som gjenva ut trykket? men det blir jo det motsatte av hva man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Luft pumpe. For å få ned utslipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Luft pumpe. For å få ned utslipp Stemmer det at jeg ikke har bruk for den og at jeg bare kan blende den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Hmm.. spennanes prosjekt.. men kan noe si meg hva det der greia på eksosen er? ser jo ut som ett rør som gjenva ut trykket? men det blir jo det motsatte av hva man vil ha Takk for det. Er ikke blitt så mye skruing enda mest sanking av deler. Men begynner å sette sammen motoren snart. Venter på noe teknisk info så vi ikke gjør noe feil. Hvis noen har dette og er villig til å dele så tar jeg gjerne imot på pm. Har fått noe veiledning. Men trenger noe mer. Tekniske tegninger hadde vært fint. Finner jo ikke noen haynes til denna motoren. Har en kompis på bavaria som skulle sjekke om de har teknisk info på denne motoren og evt printe de til meg. Men de burde vel ha det i systemet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Får jeg eisenmann cat back til e34 til å passe på bilen min. Noen som vet? Regner med den isåfall må kortes inn litt. Men vil det passe med innfesting så det ser bra ut. Eller må jeg ha til e30. Liker bedre når eksosen kommer rett ut kontra den til e30 som kommer skrått. vil ikkje selge eisenmannen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Får jeg eisenmann cat back til e34 til å passe på bilen min. Noen som vet? Regner med den isåfall må kortes inn litt. Men vil det passe med innfesting så det ser bra ut. Eller må jeg ha til e30. Liker bedre når eksosen kommer rett ut kontra den til e30 som kommer skrått. vil ikkje selge eisenmannen då? Jeg har ikke eisenmann men vurderer å kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Vist du kan få tak i "billig" eisenmann til e34 så er det bare og sende meg pm, veldig interesert isåfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Vist du kan få tak i "billig" eisenmann til e34 så er det bare og sende meg pm, veldig interesert isåfall!! Nei må nok ut med fullpris isåfall. Heftig! Blir den klar til E30 meet? Takk for det. Er ikke så sikker på om den er klar til det. Skal flytte en mustang så jeg kan ta bilen min inn i garasjen hjemme nå snart regner med det blir rundt den 20. Men får se hvor fort det går. Håper å få tatt en tur på rudskogen hvertfall. Men blir nok ikke noe banebruk i år. Vil ha ordentlige bremser før den går på banen. Pluss at det er litt ting jeg vil gjøre før den kommer ut i lyset igjen. Men blir nok et par prøve turer iløpet av sommeren. Venter fortsatt på litt teknisk info til motoren så begynner vi å sette den sammen. Men han kompisen på bavaria er i pappaperm og da gidder jeg ikke å piske han for å ta ut tegninger til meg så de får jeg når han gidder å dra innom jobben dersom de har den infoen i systemet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå