noia87 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Da fikk jeg kjøpt meg en ix bkf. Må jeg modde festene på denne eller flytte den litt for å få nedi s38 eller kan jeg bare sette den på og alt passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Noen som har noen anbefalinger mtp å feste kammene.? Må jeg feste bruene i noen spesiell rekkefølge? Har hørt at kammen kan knekke hvis det blir feil spenning. Om dette stemmer er jeg usikker på. Anyone? Har gjort endel med bilen siste tiden og det kommer en stor update snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Noen som vet dette med kammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Heisann! Jeg har prata med deg på Streetmeet på Årnes og det på Kongsvinger jeg stelte i stand for 2år siden Det er en morsom bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Takk for det. Det blir nok bra til slutt. Fant noe rust bak et panel bak pluss litt små rusk. Kommer masse bilder har satt på powerflex i nesten hele understellet mangler å montere et par men har de og. Men har drivi å skrudd sammen motoren de siste dagene. Stor takk til Jørgen-A i Jaas performance som ga meg masse god veiledning angående festing av kammer og kjede. Så nå skal timinga være riktig. Et lite bilde av hvordan det ser ut nå. Har masse mer bilder av alt men det kommer litt senere. Har tatt masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Ikke noe og takke for. Bare gøy og hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Skal denne til vakum klokka. Så litt inne på gs og det så ut som det skal være til en vakum klokke. Noen som vet? Jeg tror jeg mangler mye til denne motoren. Men det går sakte framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Hva skal sitte her? Finner den ikke på nettbutikken til gs. Finner den på bilde men den Har ikke noe nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Bensintrykksregulator http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 13/13_0343 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Hva heter denne greia her. Denna har jo vært limt sammen så den må byttes. Får kun lastet opp et og et bilde så det da blir det bare enkelt bilder. Men har et par ting til jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 det er tilbakeslags ventilen som står på vakum slangen som går til bremsekraft forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Bensintrykksregulatorhttp://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 13/13_0343 Ja der var den. Takk skal du ha. det er tilbakeslags ventilen som står på vakum slangen som går til bremsekraft forsterkeren. Regnet med den skulle til bkf. Visste ikke hva det var. Men den burde vel være på siden til gs et sted den også da. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Må følge med her, driver med samme bilen med samme motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Må følge med her, driver med samme bilen med samme motor Det er masse bilder jeg ikke har lagt ut enda. Har tatt med speilrefleks. Men får bare lagt inn 1 av gangen ellers så blir det no krøll. Har vel hvertfall 30 bilder så må nesten ta det når man har muligheten til å sitte litt med det. Men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå