tobbis Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Hei, Her om dagen sluttet plutselig fjernstyringen på sentrallåsen min å funke, Tviler på det er batteriene da det lyser når jeg trykker på knappene, har også testet med begge nøkler. Når jeg trykker på knappene på nøkkelen hører jeg en klikkelyd fra over pedalene, Skrudde vekk panelet og fant en svart boks som lyden kommer fra, Men mer en det fant jeg ikke ut, da jeg ikke har særlig med peiling på det elektriske. Noen som vet hva som kan være galt? Utrolig irriterende at dette ikke funker lenger Her er da boksen som lyden kommer fra.
vegard89 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Trodde kanskje at hvis det lyser i det du trykker på knappen at det indekerte at batteriet begynte å bli dårlig? eller er jeg helt på tur?
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Prøv sentrallåsknappen inni bilen (om du har) Funker dørlåsene da?
tobbis Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Trodde kanskje at hvis det lyser i det du trykker på knappen at det indekerte at batteriet begynte å bli dårlig? eller er jeg helt på tur? Mener på de har lyst så lenge jeg har hatt bilen, og det er snart 1 år Prøv sentrallåsknappen inni bilen (om du har)Funker dørlåsene da? Har ingen egen knapp for dette inni bilen nei, Men når jeg setter nøkkelen i døren å vrir om så fungerer sentrallåsen som den skal
bjalle Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Prøv å fulllade bilbatteriet først for å utelukke det,nøkkelbatteri koster så lite så bytt det også.går det fortsatt ikke så må nok nøkler kodes på nytt.
tobbis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Skal prøve det, håper det funker...Takker for svar
Hcon Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Sliter med sentrallåsen på min 316ti 2002 jeg også, så jeg henger meg på. Det er sykt irriterende. Fjernbetjeningen fungerer kun når jeg skal åpne bagasjeluken eller låse bilen. Den nekter å åpne. Når jeg åpner bilen med nøkkelen i førerdøra, er det kun denne som åpner seg; passasjerdøra nekter å reagere. Begynner å bli mektig lei av å be dama klatre inn på førersida...
tobbis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Funket ikke å bytte batteri eller lade bilen...Noen andre forslag?
Hcon Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Har lest litt i ulike tråder og kommet fram til at det er grunnmodulen i bilen som kanskje tuller. Dette er en kjent svakhet hos bmw, og den eneste måten å fikse det på er å bytte et relé eller to inne i boksen. Det går også an å bytte ut hele boksen men, bare boksen koster 4000kr, og da må systemet omprogrameres på verksted i tillegg. Det var kanskje ikke så veldig konkret, men det er iallefall min plan etter å ha lest en del på andre tråder.
tobbis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Åja, da er den kanskje ikke så mye arbeid da, skal prøve dette. Takker for svar
Thomas-320 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Høres ut som den låsemodulen/grunnmodulen ja.. Hadde dette problemet på min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå