SST Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hei, folkens! Jeg sitter å spekker opp en ny bil. I dette tilfellet en Mini Countryman. Det meste er klart, men klarer pokker ikke bestemme meg for hvilken interiørfarge jeg skal velge! Bilens farge er sort metallic. Det er selvsagt snakk om skinn, og det står mellom sort og beige interiør. Sort er jo sort, og vil nok alltid holde seg slik sett, men er redd det blir veldig mørkt og kanskje litt kjedelig...? Sånn sett har jeg sansen for beige, da man lyser opp og interiøret får et mer eksklusivt preg. Hva mener folket? Ikke tenk på hva som er praktisk eller ikke. Tar imot innspill med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Beige er helt klart det peneste til sort bil, men jeg begynner å tenke på den praktiske biten med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Liker definnitivt best svart, lettere å holde å vdlikeholde. Ser bedre ut selvom det er litt slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Brunt eller lysebeige du vurderer? Syns det er veldig pent med brunt selv, speiselt på svart bil. Blir ikke fullt så tungt og mørkt som svart. Slenger ut litt bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Syns sort/rødt interiør er skikkelig fett i Countryman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Takk for bilder, Lars89! Det sorte er liksom bare sort. Men det er omtrent nøyaktig det interiøret som kommer på det midterste bildet jeg vurderer. Eneste forskjellen er at jeg skal ha sort/antrasitt innertak, og kromringene inne i kupeen er pianosvart i stede. Når jeg så bildene du la ut nå, så heller jeg definitivt mot beige! Praktisk eller ikke praktisk....så lenge det er skinn er det uansett praktisk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Syns sort/rødt interiør er skikkelig fett i Countryman [ Bilde ] Sort/rødt er definitivt frekt! Men jeg er dessverre litt for konservativ for å slå til på en slik fargekombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå