Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dørhåndtaket på utsiden av min e46 coupe må nappes i for og åpnes. hvis jeg prøver og åpne den "vanlig" som vil da si ikke nappe så går det ikke. Helt annerledes enn på pasasjer siden, for der går ikke håndtaket helt ut før døra åpnes. Kan det hende jeg må stramme dørhåndtaket? eller er det noe feil med låsen evt?

Skrevet

ja, alt annet virker bra, ikke noe problemer om jeg låser opp trådløs eller vrir om i døra. det skjedde etter et annet problem jeg hadde for 1 uke siden, da hadde jeg vaska bilen og døra fryste, da virket ikke innvendig eller utvendig håndtak, men den innvendige er normal igjen men utvendige må jeg krangle med for og få opp

Skrevet

Det ligger en DIY om det på Youtube ja. Det er vel bare og ta av en plastpropp over der dørlåsen er skrudd på.Og stramme til den umbrakoskruen inni der.Funka som fjell på min E46 coupe ihvertfall.

Skrevet

Skruen dere prater om er for å "justere" hvor mye du må dra ut håndtaket før døra åpner, er ikke denne løsnet av seg selv hjelper det lite å stramme denne. Sjekk om du har noen igjen å justere på.

Mest sannsynlig må du bytte låsekassen, kjent svakhet på pre face.

Tar ca 2-3 timer med litt knoting, må ut med ruta osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...