Espenss94 Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 ... dørhåndtaket på utsiden av min e46 coupe må nappes i for og åpnes. hvis jeg prøver og åpne den "vanlig" som vil da si ikke nappe så går det ikke. Helt annerledes enn på pasasjer siden, for der går ikke håndtaket helt ut før døra åpnes. Kan det hende jeg må stramme dørhåndtaket? eller er det noe feil med låsen evt?
PenguiN- Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Reagerer bilen helt fint når du bruker knappen på nøkkel for å låse opp/igjen?
Espenss94 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 ja, alt annet virker bra, ikke noe problemer om jeg låser opp trådløs eller vrir om i døra. det skjedde etter et annet problem jeg hadde for 1 uke siden, da hadde jeg vaska bilen og døra fryste, da virket ikke innvendig eller utvendig håndtak, men den innvendige er normal igjen men utvendige må jeg krangle med for og få opp
Espenss94 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 noen som har vært borti problemet før? har sjekka litt på youtube der man går laus med umbrako eller torx der låsen er.
stuperen Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Det ligger en DIY om det på Youtube ja. Det er vel bare og ta av en plastpropp over der dørlåsen er skrudd på.Og stramme til den umbrakoskruen inni der.Funka som fjell på min E46 coupe ihvertfall.
Espen02E30 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Skruen dere prater om er for å "justere" hvor mye du må dra ut håndtaket før døra åpner, er ikke denne løsnet av seg selv hjelper det lite å stramme denne. Sjekk om du har noen igjen å justere på. Mest sannsynlig må du bytte låsekassen, kjent svakhet på pre face. Tar ca 2-3 timer med litt knoting, må ut med ruta osv.
BMW_e-30 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 må nok bytte låsekassen, har hatt samme problem på min e46 coupe.. har måtte skiftet på begge sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå