Christian_1992 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Heia Noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i blåe diodepærer til taklampen? :S Jeg har jækla lyst på disse selv om jeg vet at det er ulovlig med blått lys.. noen som også vet hvor mange pærer det er i taklampen og eventuelt hvor mange Watt? er det ikke de små 5W bananformet pærene som sitter i taklampen originalt? Forresten jeg har en E90 08 modell Kjøper garantert hvis noen har! og takker hvis jeg kan få noe hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Får kjøpt det på biltema, men fy så stygt og harry det er! Dette hører ikke hjemme på nyere 3 serie. Kjøp heller hvit led om du skal bytte det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Det kalles jo Harry lys men 2 kompiser av meg har dette og jeg synes det er ganske kult, men hvis jeg ikke liker det eller blir kritisert så bytter jeg heller ut til hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Du må jo ikke bytte pga kritikk? Synes det er ganske flott jeg at vi alle har forskjellig smak ! Hadde jo fort blitt kjedelig om alle skal ha absolutt det samme da ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Sant det Monsen Får vel ta en tur innom "Feiltema" da... jeg lovte meg selv at jeg aldrig skulle innom dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har mye greit di ! Men mye dritt også hehe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Noen som vet noen andre plasser jeg kan skaffe dem? hvis ikke så får jeg ta en tur innom "feiltema" ... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Ebay Husk at folka her inne (deriblandt meg selv) er litt original-friker når det kommer til sånne ting som det. Blå skiltlyd, interiørlys, 100x baum i speilet og alt sånn gjenspeiler en såpass harry kultur at det ikke passer bilmerket det står på \ henger i. Derav kritikken Jeg har et sett med dioder liggende om du trenger sånne T10 pærer også. Disse er hvite. Jeg donerer gjerne disse bort om du går vekk fra de blå led lysene overalt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Haha! jeg må prøve de blåe pærene først og det blir det eneste harry og uoriginale delen jeg monterer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Finner fine sett på ebay i England, Da får du til alle inni bilen:) Koster 400 Ca for ett sett, Bare å sette deg ned å søke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå