Bmdobbeltv Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Har kjøpt denne: http://www.partsandretards.no/diverse/elektrisk/us-modul Har tatt strøm fra parklysa så det lyser i blinklysa. Kobla den riktig og alt, men syns det lyser altfor svakt.. Vet at det er motstander i de som skal senke det til 5watt eller noe, men det lyser svakere enn det også. En bekjent som kan mye bmw sa at det kun gikk 5 watt eller noe ut til parklysa så jeg fikk det ikke til å lyse sterkere. Noen som vet om dette? Hva kan jeg gjøre for at det skal lyse sterkere? Det lyser jo både i de på sida og de foran men det syns såvidt. Har ikke lyst til å begynne å sette i andre pærer osv.
D.Toft Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 samme problem fikk vi på christerm sin e39, lyste dritt svakt. går 12volt i pæren +-, styrken på pæren angir hvor lyst det er.
Bmdobbeltv Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 samme problem fikk vi på christerm sin e39, lyste dritt svakt.går 12volt i pæren +-, styrken på pæren angir hvor lyst det er. Så det eneste jeg kan gjøre for å få det sterkere er enten å kode om lysa eller å sette i en annen pære? Er vel 21watt i blinklysa foran, får vel ikke sterkere enn det med den sokkelen som er der?
D.Toft Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 hjelper ike det heller- er "feil" motstand i us modulen, den senker volten for mye. du kan gjøre som jeg har planer om, borre inn en pæreholder og sette inn en xtra pære som koples rett på parklyset.
lagunilla Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Kjøp to stk 21/5w pærer, lodd en liten ledning på 5w delen, så kobler du denne på parklysa. Funker bra. Trenger ikke å koste på heller
Aquarius Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Hei, du har ikke bilde av selve modulen da, og anvisningen? Er ikke sikkert det er så vanskelig å gjøre noen grep med denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå