oevre Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Ser denne bilen har vært til salgs en stund. Noen som kjenner til den? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39429577
Lars89 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Tråd om bilen: viewtopic.php?f=6&t=155574&hilit=e46+330+ess
oevre Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Takk for det. bilen ser jo svært fint behandlet ut frem til tråden stoppet. noen som hvet hvorfor den har stått til salgs i et år uten å bli solgt? eller har den bare byttet eier flere ganger i det siste? Har sendt mail til eier for mer info,men tenkte å høre her åsså. (glem siste) ser jo at det er samme person som eier den ennå )
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Hehehe jeg kjenner til denne bilen. Er en kompis av meg sin bil. Den går utrolig godt og er meget (!) velholdt. Den har stått til salgs pga mye useriøse kjøpere.
oevre Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Veldig pen bil utifra bildene hvertfall, og ut ifra tråden om bilen så ser det ut som at den er blitt tatt godt vare på frem til august 2011 hvertfall Må se litt nærmere på dette! Har en 320 selv som jeg er veldig fornøyd med,men savner litt mere skyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå