Kristiansan'årn Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 Hei, lurte på om alle 6 trinns girkassene til v8 har lik oppbygging innsiden/ og om de tålte like mye juling. Altså m60, m62 og s62 kassene. Mvh sent from my microwave using tapatalk
///MPower Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 ja. men mulig kassene på m60 ikke har uttaket for svinghjulsensor som på m62 og s62. den er det evnt bare og borre opp, ser hvor hullet skal være på innsiden mener eg.
hylle Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 ja. men mulig kassene på m60 ikke har uttaket for svinghjulsensor som på m62 og s62.den er det evnt bare og borre opp, ser hvor hullet skal være på innsiden mener eg. på 5.tr kassene og?
///MPower Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 ja. men mulig kassene på m60 ikke har uttaket for svinghjulsensor som på m62 og s62.den er det evnt bare og borre opp, ser hvor hullet skal være på innsiden mener eg. på 5.tr kassene og? ja mener det var det dirty gjorde på sin
Kristiansan'årn Posted February 2, 2013 Author Posted February 2, 2013 Så det er helt lik kasse uten det hullet altså? sent from my microwave using tapatalk
Kristiansan'årn Posted February 2, 2013 Author Posted February 2, 2013 Jaaa Surrey furr mah stupiditah ! sent from my microwave using tapatalk
Recommended Posts