lotus Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Hei! Plutselig kom PDC Failure opp på min 2009 E61. Noen som vet hva det kan være? Var borte en liten stund. Så kom det tilbake. Takker for Svar
Larsegutt Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 legg øret inntill hver sensor når dem er aktivert. hører du klikkelyd så virker dem. hører du ingenting er dem....hold deg fast...... død! Enkel sak å bytte. ebay er 1/5 pris av orginal.
lotus Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Fant ut det var en som er gåen ja. Går det an å bytte uten å ta av støtfanger?
Larsegutt Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 nei den må nok av ja. Satt min på noke bukker slik jeg fikk den høyere for bedre arb.stilling. framme eller bak? kan uansett være greit med noe papp eller et arb.teppe å legge fangeren på når du demonterer for å unngå å skrape opp lakk. samt en ekstra person er ikke dumt.
lotus Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Det er framme. Kanskje det går an å ta ut hovedlykten å skifte den derifra?
Larsegutt Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 tviler jeg på, se på tegningene på gs sie sider så finner du ut
lotus Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Så lenge sensorene ikke sitter bak støtfangerbjelken burde det vel la seg gjøre da det er sensoren rett under lykta.
Reef89 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Vist det er en av sensorene ved siden av skiltet, holder det og bare ta ut grillen så får du tak i den ved å stikke hånden bak Er det en av de helt på siden er det mulig og ta ned lykte spyler dekselet, det gjor jeg dyttet inn sensoren og fikk tak i den med spiss tang, litt jobb vist du har store fingre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå