635csi Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Stemmer vel det med årsavgiften ja dessverre, så lenge den er registrert og går på skilter i 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Derfor jeg tar steget i å skrote den. Har en annen bil jeg har drevet å skrudd på, som blir ferdig i disse dager. Men om noen er villig i å betale årsavgift + noe over vrakpant, så kan jeg ta meg bryet med å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Du må betale full årsavgift likevel. Men du lan søke om å få igjen halvparten om du skroter den før 16. Juni, tror jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Vrakfrister for kjøretøy som er registrert per 1. januar 2013 Ved vraking innen 31. desember vil det ikke bli skrevet ut avgift for det etterfølgende året. Ved vraking innen 20. mars skal du ikke betale årsavgift. Du kan se bort fra et eventuelt krav. Tollvesenet vil refundere avgiften dersom den allerede er betalt. Ved vraking fra 21. mars til og med 30. juni skal du betale halv årsavgift. Beløpet blir tilbakebetalt til sist registrerte eier. Ved vraking etter 30. juni betales full avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Vrakfrister for kjøretøy som er registrert per 1. januar 2013Ved vraking innen 31. desember vil det ikke bli skrevet ut avgift for det etterfølgende året. Ved vraking innen 20. mars skal du ikke betale årsavgift. Du kan se bort fra et eventuelt krav. Tollvesenet vil refundere avgiften dersom den allerede er betalt. Ved vraking fra 21. mars til og med 30. juni skal du betale halv årsavgift. Beløpet blir tilbakebetalt til sist registrerte eier. Ved vraking etter 30. juni betales full avgift. Er nok dette som er riktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå