Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg vurderer å bygge om min E30 slik at jeg får enten S50B30 eller S50B32 godkjent i vognkortet, en gang i fremtiden når pengene strekker til...

Jeg har ingen erfaring med disse motorene og ønsker gjerne tilbakemeldinger fra dere som har hatt/har disse motorene.

Har noen kunnskap om disse motorene selvom de ikke har hatt dem selv, så såklart, kom med informasjon.

Antall Hk/NM osv er på wikipedia så det behøves ikke, men erfaringer/kjekt å vite/råd/hvordan service/kjente feil osv er informasjon som er ønskelig.

På forhånd takk for gode svar. :)

Posted

Skuddsikker motor om den blir passet på, tåler ikke ladetrykk med org innmat

rådelager problemer

Diesel rasling fra vanos

er kjente feil på begge utgavene

mye deler fra m50\m52 passer overens med s50

Posted
Skuddsikker motor om den blir passet på, tåler ikke ladetrykk med org innmat

rådelager problemer

Diesel rasling fra vanos

er kjente feil på begge utgavene

mye deler fra m50\m52 passer overens med s50

Takker! Hvem av de 2 har minst problemer/er mest skuddsikkre?

Posted

Jeg har hatt 2 stk 3.0 og er inne på min 3. 3.2 nå, og har aldri hatt noen store problemer med disse motorene, og da har de blitt brukt mye til banekjøring. Veldig pålitelige motorer som tåler mye juling om de blir servet riktig! Jeg hadde valgt 3.2 hvis økonomien tåler det. Nyere og bedre motor i mine øyne.

Posted

Var det ikke noe med godkjenning osv, at 3.2 ble for mye? eller kanskje du får brukt søknaden til fjeld som siktepunkt, siden han har fått godkjent søknad om m60b40?

Posted
Var det ikke noe med godkjenning osv, at 3.2 ble for mye? eller kanskje du får brukt søknaden til fjeld som siktepunkt, siden han har fått godkjent søknad om m60b40?

Er folk her inne på forumet med s50b32 godkjent i vognkort.

Jeg får bare søke og prøve lykken, men tror det skal gå. Men, er ikke før neste år dette blir aktuelt...

Posted
er det ikke 230Hk/350NM på en vanlig e30 med Hartghe papirer så du har et problem der

330HK og 350NM

321hk og 350NM i en B32

mente såklart 330 #-o

Posted
er det ikke 230Hk/350NM på en vanlig e30 med Hartghe papirer så du har et problem der

330HK og 350NM

321hk og 350NM i en B32

mente såklart 330 #-o

hehe, ja, så skulle vell ikke være et problem dette =)?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...