Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bygge om min E30 slik at jeg får enten S50B30 eller S50B32 godkjent i vognkortet, en gang i fremtiden når pengene strekker til...

Jeg har ingen erfaring med disse motorene og ønsker gjerne tilbakemeldinger fra dere som har hatt/har disse motorene.

Har noen kunnskap om disse motorene selvom de ikke har hatt dem selv, så såklart, kom med informasjon.

Antall Hk/NM osv er på wikipedia så det behøves ikke, men erfaringer/kjekt å vite/råd/hvordan service/kjente feil osv er informasjon som er ønskelig.

På forhånd takk for gode svar. :)

Skrevet

Skuddsikker motor om den blir passet på, tåler ikke ladetrykk med org innmat

rådelager problemer

Diesel rasling fra vanos

er kjente feil på begge utgavene

mye deler fra m50\m52 passer overens med s50

Skrevet
Skuddsikker motor om den blir passet på, tåler ikke ladetrykk med org innmat

rådelager problemer

Diesel rasling fra vanos

er kjente feil på begge utgavene

mye deler fra m50\m52 passer overens med s50

Takker! Hvem av de 2 har minst problemer/er mest skuddsikkre?

Skrevet

Jeg har hatt 2 stk 3.0 og er inne på min 3. 3.2 nå, og har aldri hatt noen store problemer med disse motorene, og da har de blitt brukt mye til banekjøring. Veldig pålitelige motorer som tåler mye juling om de blir servet riktig! Jeg hadde valgt 3.2 hvis økonomien tåler det. Nyere og bedre motor i mine øyne.

Skrevet

Var det ikke noe med godkjenning osv, at 3.2 ble for mye? eller kanskje du får brukt søknaden til fjeld som siktepunkt, siden han har fått godkjent søknad om m60b40?

Skrevet
Var det ikke noe med godkjenning osv, at 3.2 ble for mye? eller kanskje du får brukt søknaden til fjeld som siktepunkt, siden han har fått godkjent søknad om m60b40?

Er folk her inne på forumet med s50b32 godkjent i vognkort.

Jeg får bare søke og prøve lykken, men tror det skal gå. Men, er ikke før neste år dette blir aktuelt...

Skrevet
er det ikke 230Hk/350NM på en vanlig e30 med Hartghe papirer så du har et problem der

330HK og 350NM

321hk og 350NM i en B32

mente såklart 330 #-o

Skrevet
er det ikke 230Hk/350NM på en vanlig e30 med Hartghe papirer så du har et problem der

330HK og 350NM

321hk og 350NM i en B32

mente såklart 330 #-o

hehe, ja, så skulle vell ikke være et problem dette =)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...