Morty999 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 e28 skal ikek ha hvite blinklys! du og pedi, bare vent du innser det ettervært du og
Kristian Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Ser bra ut:)Edit: hvor får jeg tak i hvite blinklys glass? Syns det passet veldig bra:) Var en grunn til at jeg satt på orange blinkers når jeg hadde den
Simon-82 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Smaken er som baken "delt i to". Gjør hva du synst er finest (din bil). Min mening er uten tvil at det er mye penere med hvite blinklys. Oransje blinklys bryter med alt som er på bilen. Finner ingen oransje farger ellers på bilen som desse passer til. Så da hvorfor oransje blinklys? Alt behøver ikke være originalt, er en grunn for at det fleste senker bilene og setter på nye felger Har man hvite blinklys så blir det jo designmessig mye penere og man får en mer "clean look". Men dette var som sagt min mening
Eksos Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Den bilen der kler veldig hvite blinkers fremme, men bake kan de godt være oransj
shs Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Har faktisk tenkt på orange glass eg og men det er noe som holder meg tilbake.. syns bilen er ganske fin sånn som den er eg skal prøve dei på og se:)
shs Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 fikk nye felger igår greit og ha flere sett og velge i mellom
shs Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 M535i tilsalgs på finn..34.000kr uten avgifter..49000 inkludert avgifter.. følger med mye deler FINNKODE 39752033 stått lagret i 8 år..
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 [ Bilde ] Hvis jeg ikke tar fullstendig feil, ble disse bildene brukt i en stor artikkel i et lokalt bilklubb-blad for noen år siden. Flott bil, gratulerer!
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Har trua på og bestille trekk fra tyskland og trekke opp igjenn selv:)Har en kamerat som gjorde det til en mercedes strek8, var ikke vanskelig:) Har du navn på det tyske firmaet som ble brukt? Jeg har vurdert å bestille tilsvarende fra USA, men alltid greit med alternativer.
BmwDieselPower Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Har trua på og bestille trekk fra tyskland og trekke opp igjenn selv:)Har en kamerat som gjorde det til en mercedes strek8, var ikke vanskelig:) Har du navn på det tyske firmaet som ble brukt? Jeg har vurdert å bestille tilsvarende fra USA, men alltid greit med alternativer. Dessverre laget de ikke trekk til bmw, kun til mercedes og porsche:( De kunne spesial lage, men det ble dyrt siden de måtte ha de gammle trekkene og lage nye maler og greier:( Men får man bestilt det fra statene?
BmwDieselPower Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Pedi: tusentakk:) Morty: Må jo se hvordan det blir;) Kristian: har du de enda? Ikke sikkert det passer, men da har jeg prøvd det å Synes det ser bra ut til denne fargen:)
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Dessverre laget de ikke trekk til bmw, kun til mercedes og porsche:(De kunne spesial lage, men det ble dyrt siden de måtte ha de gammle trekkene og lage nye maler og greier:( Men får man bestilt det fra statene? Yes, Sir: World Upholstery & Trim ordner sånt. De skal også være gode til å legge seg best mulig opp mot originalfarge. Det jeg hadde håpet noen andre kunne fortelle, var hvor konkurransedyktige prisene deres er.
BmwDieselPower Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Dessverre laget de ikke trekk til bmw, kun til mercedes og porsche:(De kunne spesial lage, men det ble dyrt siden de måtte ha de gammle trekkene og lage nye maler og greier:( Men får man bestilt det fra statene? Yes, Sir: World Upholstery & Trim ordner sånt. De skal også være gode til å legge seg best mulig opp mot originalfarge. Det jeg hadde håpet noen andre kunne fortelle, var hvor konkurransedyktige prisene deres er. Nice:D Spurte ikke om pris, Men han sa at det ble my dyrere enn å finne et firma som driver med bmw fra før siden de hadde ferdige maler.
Kristian Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Pedi: tusentakk:)Morty: Må jo se hvordan det blir;) Kristian: har du de enda? Ikke sikkert det passer, men da har jeg prøvd det å Synes det ser bra ut til denne fargen:) Desverre!
shs Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 HALLO hva syns dere om felg valget?? eg tror det blir rått Driter igrunn i om noen mener det er feil Men slapp av.. BBS skal brukes de og(men de trenger litt stell) men greit og ha litt og velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå