Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kjem til og ta jekkfestene no også lakke det som er dårlig på bilen;) så blir det vel og kose seg med bilen i sommer før eg plukker den i deler og tar den skikkelig til vinteren :)

Skrevet

Flotte felger, men er de til 5-serie? :P Stussa over den lille kanten på de...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

jada:) her skjer det masse ;) skal få lagt ut noen bilder snart.. Her var seff mye mer rust enn forventa:) men forrige eiger hadde brukt den om vinteren etter at den hadde blitt shina opp igjen.. så da hadde det grodd bra her og der.. saltet hadde fått jobba godt #-o

• 2 weeks later...
Skrevet

det var gjort veldig dårlig lakk arbeid:( og masse rust var skjult under masse skitt under bilen...

holder på og bytte kanaler,eller for og si det sånn:) eg må ta heile bilen.. er noe over alt..

Skrevet

e jo ikkje så masse:) men surt og kjøre rundt med en bil som ser bra ut,men så hvis du ser etter tyter det ut rustbobler overalt..da har man ikkje lyst og reise på noe treff

Skrevet
det var gjort veldig dårlig lakk arbeid:( og masse rust var skjult under masse skitt under bilen...

holder på og bytte kanaler,eller for og si det sånn:) eg må ta heile bilen.. er noe over alt..

Korleis kan du vere igang med å bytte kanaler når du kjørte bilen med heile urørte kanaler ista ? ;)

Skrevet

kanal er bytta :) du såg nok ingen kanaler;) plast skjørt du såg.. blir og bytte den andre når eg får bilen i garasja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...