GSS Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Har et dobbelt lysskilt, slikt som henger ut fra veggen med BMW-logo på begge sider. Jeg har plukket av skiltet på ene siden, og bruker dette selv på garasjeveggen (med lys bak). Vurderer å selge resten. Fint å skru fast bare logoen på veggen, med noen lysrør bak. Nesten 1 meter i diameter. Det er kun skiltet som er avbildet som selges. Kan festes på vegg ved å f.eks. sette skruer i kanten rundt. (og evt. lyse opp med lysrør på baksiden.) Det er ikke riktig 1 meter. 95 cm er vel mer rett. Ca 8 cm tykt. Dette er noe man ikke får tak i overalt, så vurderer å selge. Ønsker å se om det er noen interesse for noe slikt. Kan sendes for kr 300,-. Noen skrammer som kan sees på bildene under (farge som er borte). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyCoN Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Pris? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Vet ikke, 900,- kr eller bud begge veier. Kunne godt tenkt meg å få igjen litt for det dersom det skal selges, det dukker ikke opp slike så ofte, og kan jo gjerne beholde det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Hva er det laget av? Ikke mulig å sende forsvarlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Det er laget av plast. Det kan nok gå bra å sende det, jeg er bare usikker på om jeg får pakket det inn godt nok pga størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 hvist du kan sende det så er jeg intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Er også intr om det kan sendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Jeg har kjent litt på det, og det er ikke så sprø plast som jeg først trodde. Kan sende det for 300,-. Jeg har også oppdatert første post med bilder og informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Har du fått noen konkrete bud? Ble jo plutselig interessant når du kan sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Har et bud på 900,- (+frakt) Lar den stå ut morgendagen. Høyeste bud i morgen kveld får det (om det betales). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Kan hente om fredagen for 1000,- Kjenner Mons Storsveen du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Det er onkelen min (men jeg kan nok ikke gi noen god pris av den grunn) Har bud på 1100,- (+ frakt) nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Er det onkelen din det ja. Kjører sammen med ham skjønner du, var ikke noe annet enn det. Blir jo litt bmw snakk. 1200,- da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Nå står det 1300,- (+frakt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå