Gå til innhold

E36 Førstegangsprosjekt Langsikt

enore28
 Share

Anbefalte innlegg

hehehe er ikke så ofte eg får skru på min skjønner du;) har en jæævla kul lærer og en som er dick. :evil: er på utplassering ut denne veka og 2 uker til.. skulle prøvd å fått leid meg et verksted en plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nedom skulen forleden dag for å legge ifra meg e30 delene som eg skal lakkere i bytte mot motor, og tok et par småbilder:) har også listet meg opp kva slags understell det blir og tegnet litt oppheng som eg skal lage til fram og bakfanger! kanaler er bestilt men får det ikke på før etter påska.. har og fått ordnet meg verksted/garasje i sommer.

eg vurderer å kjøpe wisefab bærearmer, noen som har prøvd det? har sett en del videoer og du får jo et sinnsykt rattutslag med de :D

tenker og på bremser og leitet litt rundt så der tror eg det blir e46 m3 bremser! har lest på et par tråder at de skal passe rett på e36? kjekt om noen tar tiden å gi en liten respons!:) er som sagt grønn....

ulq39on00j2lyrhhwb1u.jpg

Det her ser jo håpløst ut :|

i3ucnh5u7m2f6agz341p.jpg

wmb5as5xou8eagyx1lfu.jpg

her er fargen som blir i første omgang. den ser noe mer flakes ut på bilde enn det den egentlig er! :)

w5x06atp5mod0cpp3cfo.jpg

litt offtopic men her er bilen som eg jobber med på utplasseringa :D stilig prosjekt!

vbq3rid3guy6vexmbq8y.jpg

rykw8rtzunkj7eiz3ppz.jpg

måtte bare slenge noe brede dekk under bilen for å få litt motivasjon! e36er som har feeeite hjul og senk er tøft i seg selv:D

wfdn1x8mgxnxwiv6n9uz.jpg

midlertidig stolene!

1bped4h5tuepsjxfs5mx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eg ikkje har tilgang til å jobbe på bilen blir eg sittende på nett å sikle over alt eg skal ha på denne bilen(når den tid kommer)!

Eg har funne et par forslag til felger og si hva dere mener!

På bilde nr.1 er min favoritt og de eg mest sannsynlig kjøper!

8.5x19" Front 9.5x19" Rear

l2feomlqufmqceku7b94.jpg

8x18" Front 9x18" Rear

s5u1muoro9tdur92oak0.jpg

8x18" Front 9x18" Rear

8od9mg05kkxsu9j7n8w3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

då blir motor tatt ut og alle deler som er verdt noe blir beholdt imens bilen blir levert på vrakhandleren! er forferdelig trist men planen er å få honet opp igjen motor(i verste fall boret) og heller se om eg finner et karosseri uten så my rust.. men takk til de som har fulgt med, er ikkje lenge så kommer det ny tråd som er skal vere litt mer framgangsrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...