enore28 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 takk;) går bilskade, lakk og karosseri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Ok. Blir gjort mye når du får skrudd på din egen bil hver vekstedstime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 hehehe er ikke så ofte eg får skru på min skjønner du;) har en jæævla kul lærer og en som er dick. er på utplassering ut denne veka og 2 uker til.. skulle prøvd å fått leid meg et verksted en plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Var nedom skulen forleden dag for å legge ifra meg e30 delene som eg skal lakkere i bytte mot motor, og tok et par småbilder:) har også listet meg opp kva slags understell det blir og tegnet litt oppheng som eg skal lage til fram og bakfanger! kanaler er bestilt men får det ikke på før etter påska.. har og fått ordnet meg verksted/garasje i sommer. eg vurderer å kjøpe wisefab bærearmer, noen som har prøvd det? har sett en del videoer og du får jo et sinnsykt rattutslag med de tenker og på bremser og leitet litt rundt så der tror eg det blir e46 m3 bremser! har lest på et par tråder at de skal passe rett på e36? kjekt om noen tar tiden å gi en liten respons! er som sagt grønn.... Det her ser jo håpløst ut her er fargen som blir i første omgang. den ser noe mer flakes ut på bilde enn det den egentlig er! litt offtopic men her er bilen som eg jobber med på utplasseringa stilig prosjekt! måtte bare slenge noe brede dekk under bilen for å få litt motivasjon! e36er som har feeeite hjul og senk er tøft i seg selv:D midlertidig stolene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Siden eg ikkje har tilgang til å jobbe på bilen blir eg sittende på nett å sikle over alt eg skal ha på denne bilen(når den tid kommer)! Eg har funne et par forslag til felger og si hva dere mener! På bilde nr.1 er min favoritt og de eg mest sannsynlig kjøper! 8.5x19" Front 9.5x19" Rear 8x18" Front 9x18" Rear 8x18" Front 9x18" Rear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 snart klar for ny update! har fått skjært ut reservehjulsbrønn, og skal bli ferdig i løpet av torsdag - fredag! bilder kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Liten update, og liten pga har ikkje fått gjort alt som planlagt pga skulearbeid :/ Batterikasse ferdig vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 då var eg ferdig med brønnen! neste blir grunning og struktur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Grunnet ferdig bagasjerom! Har også fått ut ledningsnett og dash så det blir forhåpentligvis sveising av gulv i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 då blir motor tatt ut og alle deler som er verdt noe blir beholdt imens bilen blir levert på vrakhandleren! er forferdelig trist men planen er å få honet opp igjen motor(i verste fall boret) og heller se om eg finner et karosseri uten så my rust.. men takk til de som har fulgt med, er ikkje lenge så kommer det ny tråd som er skal vere litt mer framgangsrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå