e30_joakim Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei ! som tråden sier ... vasket motoren her om dagen , spylet ikke nærme , hadde god avstand . skulle starte opp 2 timer senere etter alt hadde tørket , og da funker brått ikke nærlyset som er orginalt xenon ... funker heller ikke i dag , 3 dager etterpå.. kommer opp i dashbordet at det også ikke funker. har ikke sjekket sikringer eller noe .. noen som har noe tips hvor jeg kan begynne ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Kan være Ballasten til xenon som er ødelagt..hvis det er tilfelle så er det billigere å kjøpe nye lykter m/ xenon...se ebay Betalte 600 USD inkl. frakt for splitter nye lykter m/angeleyes og xenon 600 x 5,5 = 3 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Kan være Ballasten til xenon som er ødelagt..hvis det er tilfelle så er det billigere å kjøpe nye lykter m/ xenon...se ebay Betalte 600 USD inkl. frakt for splitter nye lykter m/angeleyes og xenon 600 x 5,5 = 3 300 mulig den orginale ballasten har tatt kvelden ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 sier ikke at det er det som har skjedd..men om du har prøvd å sette pæren ifra lykten som funker i den lykten som ikke fungerer, og den fortsatt ikke fungerer så KAN det være det ja.. Min ballast var gåen og jeg valgte å kjøpe splitter nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 sier ikke at det er det som har skjedd..men om du har prøvd å sette pæren ifra lykten som funker i den lykten som ikke fungerer, og den fortsatt ikke fungerer så KAN det være det ja..Min ballast var gåen og jeg valgte å kjøpe splitter nye lykter Da skal jeg prøve å bytte om pærene etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Anbefaler å sjekke ut megalys.no om det trengs nye pærer eller ballaster, evt nye lykter. De er rimelige og har en utrolig rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Anbefaler å sjekke ut megalys.no om det trengs nye pærer eller ballaster, evt nye lykter. De er rimelige og har en utrolig rask levering. Det skal jeg sjekke om noen andre har en ballast eller vet om hvor man får tak i det billig , så si ifra skal prøve å bytte om pærene i dag får å se om det er pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Nye lykter hos GS ( med orginal xenoninsats) koster jo nesten 12 000 kr, uten Angel Eyes,... sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Nye lykter hos GS ( med orginal xenoninsats) koster jo nesten 12 000 kr, uten Angel Eyes,... sykt. DYYYRT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 12 000kr pr stk ja !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Er vel en sånn her du skal ha hvis det skal se ut som normalt oppi motorrommet. Ligger mange av de på Ebay til noen få hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Alltid godt med nye hovedlykter uten stensprut og sånn da..særlig når prisen er 3500,- inkl frakt ifra USA med ballaster, LED angeleeys (se avatar), blinklys og pærer til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå