thagen2 Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 ny dag, nye problemer starta min e36 318 cab i dag. da virka plutselig ikke instumentene lenger. kun speedometeret som virker. og handbrekklampa lyser konstant. hva kan dette være.
thagen2 Posted February 8, 2013 Author Posted February 8, 2013 ingen som har vært borti dette? tar jeg av polene på batteriet så virker det en liten stund før det klikker igjen.
DTalstad98 Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Har ikke vært borti dette før men du kan jo sjekke om noen av ledningene som går til instrumentet har dårlig kontakt.
vegard89 Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Ta ut og inn kontakter på instrumentet bak og se om det hjelper.. Typisk e36 dette her
thagen2 Posted February 9, 2013 Author Posted February 9, 2013 kjørte bilen en tur nå. speedometeret virka og så plutselig døde det ut. skjedde flere ganger. bilen sto stille i ca 15min, og da jeg starta den virka det ikke. men etter og å kjørt en stund begynte det og virke. må speedometeret byttes?
vegard89 Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 kan hende du må det men i første omgang kan du prøve det jeg nevnte litt over.
yngve_bmw Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 Hadde akkurat samme problem med min, jeg endte opp med å bytte speedometer
Recommended Posts