thagen2 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 ny dag, nye problemer starta min e36 318 cab i dag. da virka plutselig ikke instumentene lenger. kun speedometeret som virker. og handbrekklampa lyser konstant. hva kan dette være.
thagen2 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 ingen som har vært borti dette? tar jeg av polene på batteriet så virker det en liten stund før det klikker igjen.
DTalstad98 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Har ikke vært borti dette før men du kan jo sjekke om noen av ledningene som går til instrumentet har dårlig kontakt.
vegard89 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Ta ut og inn kontakter på instrumentet bak og se om det hjelper.. Typisk e36 dette her
thagen2 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 kjørte bilen en tur nå. speedometeret virka og så plutselig døde det ut. skjedde flere ganger. bilen sto stille i ca 15min, og da jeg starta den virka det ikke. men etter og å kjørt en stund begynte det og virke. må speedometeret byttes?
vegard89 Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 kan hende du må det men i første omgang kan du prøve det jeg nevnte litt over.
yngve_bmw Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Hadde akkurat samme problem med min, jeg endte opp med å bytte speedometer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå