robboandre Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Har skiftet gløderele å,og fortsatt det samme,frykter at det er styreenheten... Nå skal jeg skiftet tempgivern først så får vi se!
habj Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Svarte på ladeproblemet.såg ikkje at det var bytta emne.
robboandre Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Hehe,sku ha skifta overskrift:D
manta-a Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Men ladinga går vel ikke gjennom hjernen på biln??Og du har sjekka svingingsdemper på veiva??Plagdes endel føre æ fant ut det æ ihvertfall,Plukka jo av vifta og deksel rundt radiator føre æ så att den va gåen.
robboandre Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Ja,skjønne,men æ har funnet ut at ladinga er ok,men glødinga står på hele tiden så dynamoen klarer ikke å levere mer enn glødinga trekker,problemet er at jeg ikke får av glødinga:-O
manta-a Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Koble pluss te glødinga om en bryter da??Da e det jo bare og slå den på når en har behov for gløding =)
robboandre Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Den ideen der er nok den som blir gjennomført, hvis det ikke er tempgivern heller,takk for tipset:)
robboandre Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Tempgiver er det heller ikke,da blir det bryter. Har vel kommet frem til at det da er styresentralen som har fått seg et støkk...Takk for alle tips:)
robboandre Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Etter lang tid tok jeg meg tiden til å åpne styreenheten her om dagen,fant da to brente punkt,loddet dette og alt ble iorden:-)Men takk for alle forslag:-)Over og ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå