OlsenC Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei Har en BMW E39 520i 1997. Sliter litt med at jeg alltid må ha rattet litt mot venstre for at bilen går frem. Slipper jeg rattet, så vil den ikke trekke mot høyre, virker bare som rattet eller noe er skeivt. Også når jeg bremser litt hardt så trekker bilen mot venstre. Mulig det er fordi jeg allerede holder rattet litt skeivt, har ikke fått testet så godt på snøen. Noen som har noen gode tips om problemene kan skyldes? Hørt det kanskje kan være foringene..men vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hjulstillings kontroll, men bør sjekke at alt er ok før man justerer da, eller så er det bortkasta penger. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlsenC Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har bestilt hjulstillings kontroll nå. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var noe i bakstillinga som var skjevt, bare og justere håpet han på takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå