Erlendmelk Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hei Tok ut stolene av m5'n min idag. De er elektriske med memory og varme. Greide å rive ut ledningene av den ene kontakten på førerstolen.. så må lodde på de igjen, men vet ikke hvilken ledning som skal hvor! Er det noen som tilfeldigvis har et bilde av dette, eller er ute med sine stoler som kunne sjekket dette for meg? : )))) Bilder: 4 ledninger. Blå m/gul stripe, gul m/blå stripe, gul og gul m/lilla stripe. mvh Erlend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 er det ikke mulig og se på bruddet på kontakten hvor de evnt har stått? ser ut som ledningene også går inn bunn av kontakt, er ikke noe klemmemerker på selve ledningen som også kanskje kan avsløre hvor de går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Dette har jeg fått ordnet opp i heldigvis! Vegardb17 hadde tilfeldigvis denne kontakten liggende, så han fikset bilde til meg... hva skulle man gjort uten bimmers?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 bruk litt tid her så skulle jeg tro du finner ut av det, står om farger på kabler på hele bilens elektronett her...mye å lese gjennom: http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_93.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 bruk litt tid her så skulle jeg tro du finner ut av det, står om farger på kabler på hele bilens elektronett her...mye å lese gjennom: http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_93.pdf Dette har jeg fått ordnet opp i heldigvis! Vegardb17 hadde tilfeldigvis denne kontakten liggende, så han fikset bilde til meg... hva skulle man gjort uten bimmers?? Takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå