thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Rørene fra manifold og til kattene da? Tror kanskje jeg kan ha det, kan få til og sende deg et bilde når jeg får plukket ut motoren og tatt ned eksosn Til helga eventuelt
thomas_92 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 hvilket type interiør? Grått stoff, 1 eller begge framsetene er solgt. Og baksete bak sjåførsiden er det noen rifter. Men resten er bra.
Jørgen-A Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Rørene fra manifold og til kattene da? Tror kanskje jeg kan ha det, kan få til og sende deg et bilde når jeg får plukket ut motoren og tatt ned eksosn Til helga eventuelt Fint!
[espen] Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Mye skal du ha for seter fremme? Hvis de er i god stand?
thomas_92 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 ":3588gfzj]Mye skal du ha for seter fremme? Hvis de er i god stand? De er solgt, desverre.
thomas_92 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Har du diff? Sperre på den? Allerede en som har spurt, jeg har ikke fått sjekket enda. Men om det er så må jeg nok selge til han hvis han fortsatt er interresert, noe jeg tror. Men kan også gi beskjed til deg om han ikke skal ha den, om det er diffsperre. Blir iløpet av/rett etter helga Men diff det har jeg!
thomas_92 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 bump, kommer bilder idag/imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå