Gå til innhold

F31 M Performance vs ac schnitzer

kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

Definitivt ACS, men så litt rotete ut når nyrene har vertikale spiler mens fangeren igjen har to andre forskjellige typer mønster på "luftinntakene". Bør enten prøve å gjøre det mer helhetlig, eller ihvertfall holde det svart som på den svarte bilen.

Bilen har jo orginale nyrer. mens ACS har laget en ekstra "grill" og ha i fangeren. men jeg skal ikke ha noe av det. Blå F31 m-sport, ACS splitters og svarte nyrer. ikke noe blank/chrom på denne bilen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte med Ac Schnitzer var utrolig sprek, og jeg vil valgt den uten tvil :)

Den svarte ACS og den kobber fargete ACS er samma bilen, samma stylingen. bare fargen som er forskjell på de 2. sjøl syns jeg man ikke ser så mye av detaljene og formene på den svarte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg nøytral, men synes asc blir en mellomting mellom "Luxery" og M-sport, altså ikke like tøff som en standard m sport, men litt tøffere enn en vanlig uten M.. Den fjerner noe av "edgen" i standard designet. Linjene på f30/31 er ganske skarpe. Se bare rundt lyktene mot grillen, nedre del av fanger, knekkene på siden etc. Også kommer addons som er runde. Det er fint, men hadde passet bedre på en bil uten m-sport.

Synes jeg da :)

Det gitteret snakker vi ikke om... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...