kevin1982 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hallo. Jeg har klart å komme i en dilemma. Får ikke bestemt meg. Om jeg skal gå for M Performance eller Ac Schnitzer. Hva syns dere! Ac Schnitzer... M Performance... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Performance uten den stygge fjøla helt nederst. Ble litt fjortis med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Går en hvit performance i Moss/våler, den er sinnsykt fet! Synes AC har en tendens til å dra et så pent design litt for langt. Performance holder mer på de rette linjene, bare strammer de opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Performance uten den stygge fjøla helt nederst. Ble litt fjortis med den alt det som du ser er svart. det som er M Performance. alt det svarte sitter fast i hverandre... bare noen som velger å lakkere den i bilen farge. men den kommer vist i svart. samma som skjøter og og difuser bak. men M Performance kitet koster 19000 ferdig montert her i norge. og da er det vist 3250 bare montering. mens Ac er litt billigere. her kan du se hvordan M performance ser ut umontert. nå fant jeg bare i carbon da. (trur ikke det er orginalt fra bmw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Går en hvit performance i Moss/våler, den er sinnsykt fet! Synes AC har en tendens til å dra et så pent design litt for langt. Performance holder mer på de rette linjene, bare strammer de opp litt. Jeg er enig med deg der. AC pleier å strekke designet litt for langt. men jeg syns de ikke gjør det her med splittrene forand og spolieren bak. + jeg hørte på prisen AC har tenkt seg for kitet og hva M Performance koster her hjemme. 19000kr montert for Performance ferdig montert og da er 3250 montering. så det er veldig dyrt.. sjekket performance på ebay og var ca lik pris der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg ville helt klart gått for M Performance + den kjerringa. Men uten snøskuffen nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hvis den dingsebomsen (sverd som danskene så fint kaller det) nederst sitter på uansett hadde jeg gått for ACS Det er en stasjonsvogn ikke en DTM-bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg ville helt klart gått for M Performance + den kjerringa. Men uten snøskuffen nederst Det du kaller snøskuffen er M Performance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hvis den dingsebomsen (sverd som danskene så fint kaller det) nederst sitter på uansett hadde jeg gått for ACS Det er en stasjonsvogn ikke en DTM-bil.... stasjonsvognen er jævla kuuul med M Performance når bilen er hvit. men min er blå. så trur ikke det slår så mye ann heller. er så usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Jeg ville helt klart gått for M Performance + den kjerringa. Men uten snøskuffen nederst Det neders er M Performance. bilen er en med M-sport frontfanger og bakfanger. Også monterer man på M Performance (nedre delen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Legger ut noen flere bilder av ACS. syns de ikke har gått for langt med denne stylingen. men man ser litt mer detaljer på de bildene her enn når bilen er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 ACS uten tvil, tror nok m-performance kommer til å komme på en del biler fremover, siden forhandler begynner å dytte det en del. Mye kulere å skille seg litt mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Den svarte med Ac Schnitzer var utrolig sprek, og jeg vil valgt den uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 jeg ville valgt schnitzeren., altfor mange som har M performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Definitivt ACS, men så litt rotete ut når nyrene har vertikale spiler mens fangeren igjen har to andre forskjellige typer mønster på "luftinntakene". Bør enten prøve å gjøre det mer helhetlig, eller ihvertfall holde det svart som på den svarte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå