Gå til innhold

F31 M Performance vs ac schnitzer

kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

Performance uten den stygge fjøla helt nederst. Ble litt fjortis med den :P

alt det som du ser er svart. det som er M Performance. alt det svarte sitter fast i hverandre... bare noen som velger å lakkere den i bilen farge. men den kommer vist i svart. samma som skjøter og og difuser bak. men M Performance kitet koster 19000 ferdig montert her i norge. og da er det vist 3250 bare montering. mens Ac er litt billigere.

her kan du se hvordan M performance ser ut umontert. nå fant jeg bare i carbon da. (trur ikke det er orginalt fra bmw)

cbk0typv9bn937r0s0fh.jpg

exqtln3z67f55qmm1hd8.jpg

8t0xge7jqr9edauc5qpc.jpg

48eyr29n5zn8eis8h9hj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en hvit performance i Moss/våler, den er sinnsykt fet! Synes AC har en tendens til å dra et så pent design litt for langt. Performance holder mer på de rette linjene, bare strammer de opp litt.

Jeg er enig med deg der. AC pleier å strekke designet litt for langt. men jeg syns de ikke gjør det her med splittrene forand og spolieren bak. + jeg hørte på prisen AC har tenkt seg for kitet og hva M Performance koster her hjemme. 19000kr montert for Performance ferdig montert og da er 3250 montering. så det er veldig dyrt.. sjekket performance på ebay og var ca lik pris der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den dingsebomsen (sverd som danskene så fint kaller det) nederst sitter på uansett hadde jeg gått for ACS ;)

Det er en stasjonsvogn ikke en DTM-bil....

stasjonsvognen er jævla kuuul med M Performance når bilen er hvit. men min er blå. så trur ikke det slår så mye ann heller. er så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Definitivt ACS, men så litt rotete ut når nyrene har vertikale spiler mens fangeren igjen har to andre forskjellige typer mønster på "luftinntakene". Bør enten prøve å gjøre det mer helhetlig, eller ihvertfall holde det svart som på den svarte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...