rmb.bmw Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Hei igjen folkens da skal jeg endelig starte mitt E93 ombyggins prosjekt. jeg vil først si takk til alle som har hjulpet meg så langt også her inne. håper dere vil følge med her også og legger igjen noen ord. under prosjektet, dere kan gjærne komme med tips under. og si gjærne deres meninger under byggprosessen. moods som er utført er RØD UTVENDIG M3 FRONTSKJÆRMER M3 BLINKLYS M3 SPYLEVESKETANK M3 PANSER HELFOLERING SVART GLOSSY DØRHONDTAK SOLFILM LAMINEX PÅ BAKLYKTER DIV SPONSOR KLISTREMERKER INNVENDIG DIV FOLERING AV LISTER STEREO FOCAL K2 100 KRS ( FRONT SETT) GROUND ZERO 200NEO FOCAL FPS 4 KANALER FOCAL SOLID MONO BAZOOKA NOS EDITION SPONSORER FILMTEAM STRØMMEN BILRADIO MEGUIAR`S NICO AUTO LISTEN KAN BLI STØRRE Ja her var litt av hva som skal skje eller nesten alt... legger samtidig ut litt bilder av bilen fra jeg kjøpte den.
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Wow, nydelig bil du har her Følger med Uten at jeg har noe med det så hadde vel kanskje denne passet best som en bilde/show-off-tråd og ikke prosjekt-tråd, selvom planene er mange og det er bra
UFC Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Tøft prosjekt og fin bil! Følger med Jeg trur det er best han har den på prosjekter da han skal bygge om hele bilen
rmb.bmw Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Tøft prosjekt og fin bil! Følger med Jeg trur det er best han har den på prosjekter da han skal bygge om hele bilen hehe ja det er jo et prosjekt tusen takk for kommentarer kommer til å legge mer bilder ut i kveld
rmb.bmw Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Da er bilen sendt til toning av ruter og 3D carbon folering div steder: alt av 3d carbon folering blir ikke ferdig men det meste.. sier på forhondt TAKK TIL (FILMTEAM ) bildet kommer ut i kveld!!! HÅPER DERE LIKER DET HA en fin dag videre
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Dette må jeg jo følge med på! Så ut som en god bil i utgangspunktet, så da blir det vel bare bedre med disse planene
Tiseth! Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Ser ut til at dette kan bli veldig bra, følger med her!
rmb.bmw Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 da er bilen ferdig med toning av ruter og ca ferdig med 3d carbon folie. begynner med å fortelle litt om filmen som er brukt: dette er en solfilm som filmteam har laget det er dem sin film, navnet er sunpro filmen skal tåle 600 grader å er ripe fri. å selges med garanti. hvis noen der ute lurer på noe mer om filmen bare å sende meg en mail. eller hvis dere vil ha den selv så kan jeg fikse gode tilbud bilder av solfilm 3d carbon folie Da vil jeg si Tusen takk til FILMTEAM SOM SPONSER MEG MED DETTE SI DERES MENING !!!
JulianS Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 litt villedende topic da å bytte skjermer foran å sote rutene går vel ikke akkurat under stor ombygging
rmb.bmw Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Ser ut til at dette kan bli veldig bra, følger med her! TAKK håper du liker dette
rmb.bmw Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 litt villedende topic da å bytte skjermer foran å sote rutene går vel ikke akkurat under stor ombygging Tror du det er det eneste jeg skal gjøre ? skal jo gjøre mye aent også å hvis ikke oppgradering av mottor understel osv er ombygging så veit ikke jeg. du får vente å se
UFC Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Så kult ut det der. Hva blir neste? Kom med flere oppdates så kommer det flere med kommentarer
rmb.bmw Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Hei... i går kom pakken med M3 front skjærmer, m3 blink lys,m3 spyleveske tank, og dynavinn d99 platform spiller. i posten. skal ta noen biler av det senere i dag anlegget kommer også på torsdag i følge strømmen bilradio... mandag skal vi begynne med epoxy maling på verkstedet så kommer snapp-on verktøyet neste mandag. alt måtte utsettes 1 uke pga problemer med leveranse på verktøy så da var det ikke vits å stresse med maling... etter det er det bare å sette igang med montering, hvis noen der ute har noen planer om hva jeg kan gjøre i mellomtiden med bilen kom gjærne med forslag ... legger ut noen bilder av hva som kommer på torsdag fra strømmen bilradio. spytt ut om hva dere syntes om anlegget og hvis dere har noen forslag så kom gjærne med dem jeg har tenkt til å bygge anlegget bak i bilen, eneste problemet er plass, kom gjærne med bilder av bass kasser som ikke tar så mye plass men som er bra eller hvordan jeg kan bygge et fint bagasje rom har hatt tanken inne om å sette et øl bryggeri i bagasjen hva syntes dere om det? høres litt kult ut å brygge sin egen øl i bagasj rommet FOCAL K2 100 KRS ( FRONTSETT) GROUND ZERO 200NEO ( BASSERE UNDER SETET) INNLEGG TIL BASSERE UNDER SETET fOCAL 4 KANALER SOM SKAL DRIVER FRONT SETT OG BASSERE UNDER SETET fOCAL SOLID MONOBLOKK ( SKAL DRIVE BASSER I BAGAJE ROMMET) SKAL OGSÅ HA DIVERSE KABLER OG LYD ISOLERING KOM MED TIPS TIL HVA SOM ER ANNBEFALT TIL DETTE
Tiseth! Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 brygge øl kan du gjøre hjemme, ikke i bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå