Thundercoil Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Følger spent med! Håper det lever opp til forventningene dine
rmb.bmw Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Følger spent med! Håper det lever opp til forventningene dine mest skeptisk om jeg rekker alt til mai ganske mye som gjenstår
rmb.bmw Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 HEI OG GODKVELD FOLKENS.. ORKER IKKE Å SKRIVE SÅ MYE I DAG PGA JEG ER SÅ SLITEN NÅ.. VÆRT I CARLOTTENBERG I HELE DAG OG MED EN GANG JEG KOM HJEM DRO JEG PÅ VERKSTEDET Å HENTET BAKLYKTENE Å LA PÅ LAMINEX PÅ DEM ALT AV BAKLYKTER ER FERDIG... ELLERS HAR JEG IKKE GJORT SÅ VELDIG MYE KOMMER NÅ MED 3 BILDER SOM JEG BLE GANSKE FORNØYD MED KOM GJÆRNE MED TIPS OG INSPRASJON,, VÆRT ORD FÅR OPP LYSTEN TIL Å SKRIVE Å JOBBE MER MED BILEN... BILDER
rmb.bmw Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 hei folkens da har jeg tectyl behandla der hvor baklyktene skal være og det er pga det er en vann kanal og det er sjans for at det kan komme rust der... legger ut noen bilder av jobben VASKET DER HVOR TECTYLEN SKAL VÆRE MASKERT FERDIG HAR VALGT Å BRUKE EKTE TEC TYL
Goggjack Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Flott at du gjør ting skikkelig lønner seg i det lengere løp
rmb.bmw Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Flott at du gjør ting skikkelig lønner seg i det lengere løp så sant viktig å gjøre det orntlig det er jo drenering der også så det er et område som det blir mye vann på da
rmb.bmw Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 hei folkens. da er det ny sponnsor i bilde !!!!!! meguiar`s de skal sponse meg med polish og voks til folie +++++ da vil jeg vell bare si at jeg er ferdig med målene for påsken.. men påsken har jo nettopp beggynt:D så jeg kommer til å jobbe så mye jeg får gjort i løpet av påsken men værtfall legger ut bilder av døra for den er klar til folering:D og m3 skjærmene som er nesten helt ferdige døra er klar til folering da er det 110 % tilpasning av m3 skjærmer...
UFC Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Begynner å bli helt konge!! Det eneste du mangler etter du er ferdig med bilen er den store org navien på dashbordet. Kan jo bygge om? Blir frista til å kjøpe e92 igjen når jeg ser dette.. :/
rmb.bmw Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Begynner å bli helt konge!! Det eneste du mangler etter du er ferdig med bilen er den store org navien på dashbordet. Kan jo bygge om? Blir frista til å kjøpe e92 igjen når jeg ser dette.. :/ hehe skal jeg være 110 % ærlig så vil jeg ikke ha orginal navi i bilen min. jeg klarer ikke å fordra det gamle systemet der men må inrømme at f 30 og f10 navi systemet er mye bedre... men det blir værtfall dynavin system i bilen
rmb.bmw Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 hei igjen folkens. har en liten skuffelse til dere der ute.. bilen skal ut den 16 mai. uansett hvor langt jeg har kommet.. panser ligger klart i bærum, ene skjærmen er ferdig folering i morgen.. hvis jeg ikke blir helt ferdig med bilen til 16 mai så kommer jeg til å gjøre litt og litt etter jeg har tid... men pengene begynner å ta slutt så dette blir spennende å se hvor langt jeg kommer noen som har noen tips ?
Goggjack Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Men hvorfor så mye hastverk ? Gleder meg til å se ferdig produkt
rmb.bmw Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Men hvorfor så mye hastverk ? Gleder meg til å se ferdig produkt hehe hastverket kommer av at finvære har begynt. vil gjærne bruke bilen i sessongen... den dag i dag kjører jeg en sliten vw transporter. uten radio, så er litt lei den bilen da. savner kone nr 2 men uansett skal alt fullføres nøye. gidder ikke å slurve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå