Thundercoil Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Bare fortsett, så skal du se at det blir mindre og mindre å gjøre! Haha Men husk å ta bilder på veien Du kan jo forsøke å ramme inn forsterkeren litt, deksel over kontaker og kabler. Da blir det litt cleanere! Men dette ser bra ut, som vanlig! Keep it up
rmb.bmw Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Bare fortsett, så skal du se at det blir mindre og mindre å gjøre! HahaMen husk å ta bilder på veien Du kan jo forsøke å ramme inn forsterkeren litt, deksel over kontaker og kabler. Da blir det litt cleanere! Men dette ser bra ut, som vanlig! Keep it up hehe hvis du hadde lest teksten thundercunt så står det ( er ikke ferdig med forsterkeren enda ) hehehe men takk for at du liker dette
Thundercoil Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 My bad! Skrev egentlig noe annet, men så postet du nye bilder før jeg fikk postet, så jeg bare tittet kjapt gjennom bildene og endret innlegget litt. Hehe. #1 fan <-----
rmb.bmw Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 My bad! Skrev egentlig noe annet, men så postet du nye bilder før jeg fikk postet, så jeg bare tittet kjapt gjennom bildene og endret innlegget litt. Hehe.#1 fan <----- hehe okey
rmb.bmw Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 God kveld folkens da er jeg ferdig med å pakke inn forsterkeren må si at dette var ikke lett serlig ikke lokket men men nå er det på plass er vell ikke helt 100 % fornøyd men gjort det beste jeg klarte. nå er det bare utvendig igjen og litt invendig +++ legger ut de siste bildene nå av forsterkeren:D
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Sjå der, ja! Nå får man inntrykk av at det ligger en lang forsterker under der! Hehehe. Med kjøling og alt. Tenker meg du er klar for å kjøre bilen litt snart! Så får vi satse på at det var verdt all ventingen. Stor tro på at det blir bra
rmb.bmw Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Sjå der, ja! Nå får man inntrykk av at det ligger en lang forsterker under der! Hehehe. Med kjøling og alt. Tenker meg du er klar for å kjøre bilen litt snart! Så får vi satse på at det var verdt all ventingen. Stor tro på at det blir bra hehe ja men hva synte du hvis jeg sier at dette er 1 gang jeg gjør dette alene ? ja regner med at jeg setter bare sammen bilen nå å kjøre den å tar litt og litt etter vært så det blir orginal forntanger og bakfanger i starten, er bare kåt på å kjøre den nå men ting skal bli gjort i løpet av sommern hva syntes du om forslaget
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Synes du har vært ganske tålmodig jeg, så kjør i vei Jeg hadde ikke hold ut en uke engang. Derfor jeg hater når man må skru på motor e.l. større jobber. Hehe. Veldig bra for første gang, ja! Hadde ikke sett ut om jeg hadde gjort det. Haha. Synes du har vært flink, jeg
rmb.bmw Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Synes du har vært ganske tålmodig jeg, så kjør i vei Jeg hadde ikke hold ut en uke engang. Derfor jeg hater når man må skru på motor e.l. større jobber. Hehe. Veldig bra for første gang, ja! Hadde ikke sett ut om jeg hadde gjort det. Haha. Synes du har vært flink, jeg hehe Takk
Julianv Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Stå på videre.. Ser veldig bra ut! Men vær vennlig å ikke bump prosjekt tråder.. Folk skriver her når de føler for det, er ikke noe vits i å skape unødvendig irritasjon for oss som leser her..
skrammel Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Stå på videre.. Ser veldig bra ut!Men vær vennlig å ikke bump prosjekt tråder.. Folk skriver her når de føler for det, er ikke noe vits i å skape unødvendig irritasjon for oss som leser her.. what he said
rmb.bmw Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 hei folkens. jeg fikk værtfall tatt 2 bilder av forsterkeren legger dem ut legg igjen en komentar på dem også slik blir det en liten stund termost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå