rmb.bmw Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 hehe ekke ferdig er på jakt etter m sport bakfanger og front fanger hvis ikke jeg finner front blir det leppe
UFC Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Det høres bra ut. Er ikke noe som heter ''hvis ikke''. Du finner en m-sport eller m3 front, bare å lete godt det skal se om jeg kan finne noe jeg også..
UFC Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Trur jeg fant noe, men vet ikke om disse kan sende de hit. Denne her er tøffest. M1 front til e92/93 http://www.mstyle.co.uk/acatalog/info_B02MS082.html http://www.alibaba.com/showroom/e93-m3-body-kit.html http://www.pyspeed.com/BMW-E90-E92-E93- ... -s/247.htm http://www.ssdd-motorsport.com/show_sub ... _cat_id=20 Også en norsk side her: http://aeroprima.com/no/p/54/bmw-e92e93 ... g-pakke-m3 Dette tok noen minutter å finne. GOOGLE er greia vettu
Thundercoil Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Bruker du delenummer i handlekurven på koed (fra realoem eller gsbilder sin katalog), finner du f.eks. forfanger til 4.450,- + frakt. Søkte på delenummer fra eksempel, 2009 E92 M3.
rmb.bmw Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 hehe tusen takk gutta dette var til stor hjelp skal se om jeg finner noe spennende så kommer jeg med en uppdate i kveld takk igjen
rmb.bmw Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 god kveld folkens da kommer jeg med en liten uppdate. jeg har gjort om lista mi: og fjernet ganske mye og det er for at jeg følte jeg hadde et press på mg så lenge lista var så lang men kommer til å tilføye ting etter vært som det blir kjøpt inn det som står der blir i nærmeste fremtid. I kveld har jeg tatt kontakt med forskjellige firma som selger bmw styling i utelandet pga sending osv. mer info kommer om dette ! takk til dem som hjalp meg mandag skal jeg til filmteam å sette på div sponsor logor så det blir spennende. bilder blir lakt ut da
rmb.bmw Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 da har jeg søkt litt rundt og det blir vist vanskelig å få sendt en fanger til norge jeg har også lyst til å få litt med power i bilen, noen som har noe forslag ? i dag har jeg vært hos FILMTEAM og satt opp alle sponsor klistre merkene var veldig skeptisk til dette for jeg tenkte at det ville ødlegge ganske mye men nei da bilen ble mye råere av å sette på noen logor
rmb.bmw Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Ble faktisk bedre med dekalene Robin hehe takk
Goggjack Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 Gratulerer med fullføringen kult at du har gitt dit eget preg på bilen
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 Stilig! Men som sagt, skriv inn delenummer på fangere i handlekurven på koed.no. Får sikkert frakten for 169,-. Hehe. Har kjøpt alle slags størrelser og ting der, f.eks baksetebunn/rygg og det gikk helt fint med posten. Så lenge du får kjøpt det i nettbutikken, får de det sendt
rmb.bmw Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Skrevet Mai 29, 2013 Stilig!Men som sagt, skriv inn delenummer på fangere i handlekurven på koed.no. Får sikkert frakten for 169,-. Hehe. Har kjøpt alle slags størrelser og ting der, f.eks baksetebunn/rygg og det gikk helt fint med posten. Så lenge du får kjøpt det i nettbutikken, får de det sendt takk folkens hmm ja jeg må finne en løsning vurderer å kjøpe en m3 donor bil å flytte over alt bare
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2013 Skrevet Mai 29, 2013 Hvis du har eller vil ta deg råd til det, støtter jeg det forslaget Men det kan du ta i vinter eller senere, nå må du bruke bilen litt, siden den har stått inne så lenge
rmb.bmw Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Hvis du har eller vil ta deg råd til det, støtter jeg det forslaget Men det kan du ta i vinter eller senere, nå må du bruke bilen litt, siden den har stått inne så lenge da har jeg fått pris på donor bil med mottor og alt på 25 laken ferdig til norge godt mulig dette blir noe av hvis ikke blir det bare replika deler som jeg har gjort til nå men akuratt nå veit jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre kom gjærne med forslak. ps jeg monterte faktisk et diesel luft filter fra bsr- tuning det var gratis så hvorfor ikke tenkte jeg utrolig nokk så fikk jeg dobbdelt så bra eksos lyd samt litt mer power som var merkbart aldri opplevd noe lignene. men hvertfall nå begynner det å klø i fingrene etter å gjøre noe mer på bilen kom med noe forslag
rmb.bmw Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Hei og god dag folkens lenge siden sist jeg har bestemt meg for å gå rett på sak:D jeg er i vurderings fasen om jeg skal selge bilen eller beholde den ? klarer rett og slett ikke å bestemme meg. og folie fargen matt råd er en farge man blir mer og mer lei av for vær dag må jeg si rett ut. så hvis det blir å beholde bilen skal den av. orginal fargen er sparkling graphite metallic. en farge i mitt øye ganske nydelig. men hvis det blir til å beholde bilen så veit jeg eler ikke hva mer jeg skal gjøre med den så kom gjærne med litt forslag hvis det blir salg så blir det mest sansynelig en sedan hvor jeg har mer plass. men veit ikke hvordan sedan enda men kom med komentarer hadde vært greit med litt tips og hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå