MonsterE46 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Når jeg startet bilen i dag tidlig så var abs-, antiskrens- og håndbrek(!) lyset konstant på og det virket ikke heller, altså det lyste ikke bare, antiskrens og abs fungerte ikke. Noen som vet hva dette kan komme av? Har aldri hatt problemer med at disse lysene har lyst konstant. Kan det ha noe å gjøre med at det er litt over -5 grader når jeg skulle kjøre? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Kan være en defekt ABS-sensor, evt rattvinkelsensoren pga håndbrekklyset. Ta et kjapt google-søk på "ABS, ACS and brakelight E46" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 E problemet der ennå hvis du kubber bilen, låser an og lar an stå i fred 5min før du starter an igjen? Kansje et engangstilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Ok, skal ta ett søk på nettet å se om eg finner noe nyttig;) Har ikke prøvd å starte den på nytt osv grunnet at jeg var på vei til jobb..travelt:) men det er verd ett forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Bare et skudd i blinde, men kanskje en diagnosetest hadde vært på sin plass? Siden en lyspære ikke kan gi si deg hva feilen er, siden en lampe kan være grunnen til mange feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå