Moeraa Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Var hos en som kunne lakere felgene mine for meg i går, men fikk beskjed om at de var for kantkjørte (av forige eier). så da lurte jeg på om noen i distriktet kunne ha dreiet 1 mm av disse for meg? bor i haugesund, men kan fint bevege meg til nabo byer om det skulle bli aktuelt. er 4stk 18" felger. evt råd hvordan jeg kan fikse dette, har virkelig lyst å bruke disse men de ser ikke akkuratt fine ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Eg vet ikkje kim som gjør sånn i haugesund, men eg har slike felger i 19" på min e 39 som eg kan vurdere å selge om du er inntr i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 se på den å kanskje få noen hint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Slik ville jeg gjort det også. Men vær forsiktig med temoet på felgen. Du ønsker ikke at felgen skal bli spesielt varm. Grov fil anbefales (og ikke så hardt trykk) da aluminiumen "smelter" seg inn i filen hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 hvor mye skal du ha for dine da e30tic? var ikke så dum den filmen der nei. prøver dette til helga. regner 1.5 time per felg circus Sent from my e39 520 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 er jo billig å gjøre det sjøl , gjorde dette nettopp på mine style 21 m5 hjul . funka fint det , ei fil fra biltema å støttebukker . du må ikke finne på gjøre sånn uten at bilen er sikra skikkelig . safety first Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 hvor mye skal du ha for dine da e30tic? var ikke så dum den filmen der nei. prøver dette til helga. regner 1.5 time per felg circus Sent from my e39 520 using Tapatalk 2 Litt i tvil ka de er verdt egentlig. Kunne egentlig tenkt meg noen 18" som er litt mer "konevennlige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 bare gi beskjed hvis du skal selge dem e30tic, men har jo 18" så kjøper ikke hvis du skal ha top pris på de for å si det sånn men hvis du sko finne på, har evt noen 17 tommere du kan få i bytte? er helt greie, og jeg vil si mer konevennlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Her jeg bor er det vanlig å ta ca 500 for maskinering pr felg, og ca 500 for blåsing og pulverlakk pr felg. Det hadde jeg aldri vurdert engang hvis det er prisen du ender opp med på de felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 de eneste som vil gjøre det i området her tar 1000 per felg, så kommer lakkering for ca 3500 kr utenom dette... derfor jeg er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå