Gå til innhold

Dreiing av felger

Moeraa
 Share

Anbefalte innlegg

Var hos en som kunne lakere felgene mine for meg i går, men fikk beskjed om at de var for kantkjørte (av forige eier). så da lurte jeg på om noen i distriktet kunne ha dreiet 1 mm av disse for meg?

bor i haugesund, men kan fint bevege meg til nabo byer om det skulle bli aktuelt. :) er 4stk 18" felger.

evt råd hvordan jeg kan fikse dette, har virkelig lyst å bruke disse men de ser ikke akkuratt fine ut..

ypbz3swnljc5j1lhbbzc.jpg

8p2oqiypjs0jf8vxvohs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ville jeg gjort det også. Men vær forsiktig med temoet på felgen. Du ønsker ikke at felgen skal bli spesielt varm.

Grov fil anbefales (og ikke så hardt trykk) da aluminiumen "smelter" seg inn i filen hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye skal du ha for dine da e30tic?

var ikke så dum den filmen der nei. prøver dette til helga. regner 1.5 time per felg circus

Sent from my e39 520 using Tapatalk 2

Litt i tvil ka de er verdt egentlig. Kunne egentlig tenkt meg noen 18" som er litt mer "konevennlige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare gi beskjed hvis du skal selge dem e30tic, men har jo 18" så kjøper ikke hvis du skal ha top pris på de for å si det sånn :) men hvis du sko finne på, har evt noen 17 tommere du kan få i bytte? er helt greie, og jeg vil si mer konevennlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...