go4life Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 er det mye bil tyveri der du bor? E39 er heller ikke besatt med å brenne Hehe nei, nabolaget mitt er ganske rolig og uskyldig heldigvis. Er mye leiligheter og mye vinduer på området, så er alltid noen som ser! Aldri hørt noe om et eneste tyveri de 5årene jeg har bodd her
Muztang289 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 er det mye bil tyveri der du bor? E39 er heller ikke besatt med å brenne Hehe nei, nabolaget mitt er ganske rolig og uskyldig heldigvis. Er mye leiligheter og mye vinduer på området, så er alltid noen som ser! Aldri hørt noe om et eneste tyveri de 5årene jeg har bodd her Helt frem til du fikk deg en BMW..
go4life Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Haha ikke sant! Nei får håpe at mine naboer ikke blir for missunnelige! EDIT: Så du hadde E38 740, uten tvil en av mine favoritt biler! Hvordan er forsikring og forbruk på den? Tenkt å skaffe meg en slik i fremtiden en gang!
Otis Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 En annen ting å tenke mht forsikring er vel at kasko gir deg leiebil, men delkasko eller ansvar gir ikke leiebil. Det er derfor jeg har kasko, da jeg trenger bilen.
aeomholt Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 -99 528iAt med 200k på telleren går greit ned mot 0.75/mil med full feriepakka bil 2 voksne + to unger og passlig aktiv kjøring. Samme bil tom med svært aktiv småkjøring ligger mellom 1.2-1.3/mil Hukker jeg på en campingvogn på 1200+ kg så ligger den på 1.5/mil uansett om kjøringa er aktiv eller passiv, mye luftmotstand. Hadde en tur Arendal-Elverum-Arendal med biltralle ene veien og bil på tilbake hvor snittforbruket lå på 1.2/mil med hengervekt på 1.95 tonn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå