Gå til innhold

18" BBS CH

norges02
 Share

Anbefalte innlegg

selger mine 18" BBS CH felger da æ har kjøpt andre nå. passer akkurat på en 3-serie, så passer 5-serie og.

dem er 160% rund o ikke skjev i de hele tatt. litt merka i kantn på norn men ikke mye, fargen e fortsatt på. kan ordne bilda på all felgan men har bare her bilde nå. 2dekk er nesten ny, de andre 2 er og nesten ny men eigarn før mæ har kjørd me feil instilling i forstillinga så dem e sletti længst ut i kanten på insia på bægge.

6000kr. finnes i rørvik men kjører noen ganger rørvik-verdal-østersund så æ kanj møt opp der en plass.

har svenskt nr for tilfelle men går fint o ringe på de og :). 0046761385382 eller norges02@hotmail.com....

v2gbaed5oo8l7gmw3jbk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke solgt ? snakka nettop en kamerat som sa han hadde kjøpt disse ?

sku send dem me ein arbeidskamerat idag men fikk ikke tak på felgan i tide så dem ble ikke me, og har andra som er bered o betale prisen som er satt så får bli te dem. har bere ikke hatt tia over o fortelle de til han enda da eg hatt fullt opp på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fryktelig useriøst ut![/quote

er ikke useriøs. men når ikke æ fikk tag på felgan i tide så hanj mått stekk av me ferga så kunna æ ikke få de te på noe annet vis. så de er flere som vill kjøpe de til utsatt pris og att æ sende dem, så da valgt æ de istede for att miste flere tusen kroner for att prøve o få dem kjørd te Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har sjedd her da? Trodde vi hadde en deal på at jeg skulle kjøpe de usett uansett tilstanden på disse felgene og jeg skulle møte kompisen din i byen for å betale han i kveld!? Jeg har prøvd å ringe deg et par ganger, men du har ikke tatt tlf... Du har ikke tenkt å si fra til meg slik at jeg kan finne på noe annet i kveld istedenfor å sitte å vente på at kompisen din skal ringe meg for å møtes å overlevere felgene og pengene? Isteden for å skrive innpå her så hadde du kunne sendt meg en sms og prøvd å forklart meg situasjonen. Useriøst gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro ifra telefon. har noen ubesvarte samtaler på telefon, sikkert noen av dem som er du. eg ringt te alle æ kom på men fikk ikke noen till og hente felgene da eg jobba på ein plass, felgene låg 2mil bort og fergen hanj sku bli me på gick 30min etter samtalen vi hadd så fikk ikke till de og kunne ikke ringe da de va heilt te hælvete travelt på jobb så fikk ikke ringt. så si fan ikke att æ e useriøs bare ferr att de ble dålegt med tid. men er de sån så kanj du vel kom hit o kjøp felgan ferr denj prisen. istede for att eg ska først gå ned 1500kr i pris og kjøre ned dem gratis på de og.

og joachimj.. ikke sjå ke æ skriv om de ikke passe dæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og joachimj.. ikke sjå ke æ skriv om de ikke passe dæ...

Vennligst les reglene for forumet. Vi tillater ikke skriving på dialekt, SMS-språk etc.

nei men æ kjem fra norge o har bodd i sverige i 20år og etter de flytta tilbake så æ klare ikke og skriv bedre en dette. er ikke de nokk så berre blokk mæ da shø.. får nokk solgt delene forde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...