Moeraa Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 hei. fant ut at kjørelys bak og nærlys framme på venstre side på bilen min sto på når jeg kom ut idag morges. fant ikke ut hvordan jeg skulle fikse dettte ettersom jeg var forsinka til jobb.. noen som har opplevd lignende? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Kan være ir i tilhenger kontakten, hvis du har. Men en annen vanlig feil er lysmodulen. Det vanlige da er at bmw sier at du trenger ny ved diagnose"dyrt". har fikset dette for flere ved og ta av batteri polen en times tid. Og alt funker som det skal etterpå. P.S Kan være noe så enkelt som at du tilfeldigvis har kommet bortig blinklys brytern på vei ut, så den står i blink pos. Flere utgaver har dette aktivert. Har noe med lys ved nød stopp på autobanen og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 stemte det. var komt borti blinklyseg... jaja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Men da står ikke kjørelys på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 om blinkls til venstre står på når du skrur av bilen så skal parklys på venstre side lyse. og på høyre om blinklys til høyre står på. nærlys skal ikke lyse av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Riktig riktig. Stusser over at TS sa at kjørelys var på, men det var sikkert skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 varen skrivefeil der ja ':) var seff parklys jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 da har du nok bare skrudd på sideparklysene når du har gått ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå