makr Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Sliter med at bilen min låser seg igjen av seg selv hele tiden. Kan helt fint låse den opp og igjen med nøkkelen. Men hvis jeg lar den stå så låser den seg opp og igjen hele tiden og tapper seg for strøm.. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Dørlåsen på førerside. Kortslutning i sentrallåsmotoren gjør at den åpner. Jeg sleit med det samme på min e46. Bytter hele motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makr Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Dørlåsen på førerside. Kortslutning i sentrallåsmotoren gjør at den åpner. Jeg sleit med det samme på min e46. Bytter hele motoren. ja, den låsen er gåen på førerdøra. Må jeg bytte den låsen også da? hvor får jeg kjøpt ny motor? Hvor ligger den motoren montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Inni døra Må av med dørtrekket og ut med ruta. 3 torx bolter på siden av døra som er for å løsne låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå