Fidelio Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hei. Nå nærmer sessongen seg. Ser ikke sånn ut enda, men tiden flyr. Det jeg tenker på er å chippe bilen. har e46 2003 320.. har montert Eisenmann race eksos, og lurer på om jeg skal kjøpe schmiedmann sitt grenrør og chippe den opp. hvor mye er det å hente ut på dette? bør jeg vurdere KN filter også? 5-10hk? 10-20hk? utifra ultimo sin chip så skal jeg få "vidunderlige 187hk" http://www.ultimo.no/tuning/bmw-tuning.htm Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ville ikke kasta bort kr på detta nei. KN-filter gir kul lyd, bare pass på å skjerm det godt av for varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 er vel fler som har tenkt som meg her. Mye trur du at det er å hente? vil jeg merke noe mer effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentha320dat Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 anbefales ikke på automat om det er det du har. Kan resutere i converterhavari. Men om det var manuell så stiller jeg meg ikke så negativ...du ender på ca 187 hk ja og 390 nw mener jeg. Det merkes for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 anbefales ikke på automat om det er det du har. Kan resutere i converterhavari. Men om det var manuell så stiller jeg meg ikke så negativ...du ender på ca 187 hk ja og 390 nw mener jeg. Det merkes for å si det sånn. Tror du missforstår litt. Trådstarter har bensinbil uten turbo, ikke turbodiesel Ikke sløs bort pengene dine. Eksos og filter gir tøff lyd, men mer enn det ville jeg ikke håpet på, chip eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 ja okei Takk for svar, er veldig fristende, men er smartere å bruke pengene på noe annet. Er det noen som har konvertert om bilen sin til å kjøre på e85 her? kostet 6400,- 10% økning av hk og 30NM mer, bor nærme Sverige og der tilbyr de det jo. Norge er jo korrupt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hvis du vil ha mer effekt anbefaler jeg heller motorbytte eller å spare penger til kompressorkit fra ESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvis du tenker på å konvertere til e85 så les tråden i signaturen min Ps... Du kan få kjøpt et brukt konverteringskit av meg for 2000,- Jeg solgte bilen, men beholdt kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå