NBCustom Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Da kan jeg endelig meddele at NBC i samarbeid med engelsktalende kollegaer, nylig har patentert en ny oppfinnelse som vil revolusjonere motorverdenen, som Reodor Felgen ville ha sagt. Allergien med ønsket om mer effekt vil nå kunne bli eliminert, kanskje forutenom de som kjører drag-biler i klassen Top Doorslammer og oppover. Man må belage seg på å senke kompresjonen en del for å unngå motorhavari, men man vil få et register som selv de mest kravstore skal kunne akseptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Nå vet jeg hva jeg skal putte i E30'n, drømmen om 325 motor er knust! Hvorfor har jeg aldri tenkt på løvblåseren min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Kanskje jeg kunne fått klemt ut noen ekstra hester av 325en også, er jo bare å spraylakke de løvblåserne i bilens farge så blir det jo riktig så stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 hahaha tidenes invistering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 nå vet jeg hva jeg skal overlade m60en med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 elektrisk turbo fra ebay. hvem kjøper det? sier seg selv at det ikke funker http://www.ebay.com/itm/Electric-TURBO- ... 55&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Naturligvis ikke el-turbo vi står for, men husmorens pulverapparat mot slutten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg