vkss Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Hei. Har nylig montert Hella facelift lykter på min E39 '97 mod (preface). Problemet er at de lyser rett ned. Lurte på hvordan jeg kan justere disse? Prøvd å rulle litt på justeringshjulet ved rattet, men blir ikke bedre/bra nok.
mathiasgranberg Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 er vel justeringsskruer oppå lyktene?
Henryk Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Er justeringsskruer oppa lyktene som skrevet over, men kan godt ha skjedd at disse har knekt innvendig.
vkss Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Da tror jeg de har knekt innvendig, var akkurat ute å prøvde. Fikk justert de ned, men ikke opp. Noen ideer?
Alpejohn Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Du kjenner jo om reflektoren sitter fast når du riggler på pæreholderen bak lykta. Er de knekt kan du opne lyktene og bytte plasten, OM lyktene kommer fra en 2001 eller tidlig 2002. Etter dette ble glasset limt på. På de første er det bare en seig masse som blir myk når den blir oppvarma, da er det ingen problem og ta av glasset og bytte justeringsplasten inni. Denne får du kjøpt på ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå