bmwe34t Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Nettopp henta meg drømme bilen 2006 530xdat med m sport å mye utstyr.. Merket når jeg var på tur hjem med bilen att det var dårlig lys på bilen, heilt greie nordlys men langlysene var veldig dårlig, fant ut til slutt att det er bare xenon lysene i linse lykten som går over til lang lys og halogen lysene innerst mot grillen virker ikke. Bilen har fjernlys assistanse. Har sett på porene å dine er i orden, noen som har nå formening om hva som kan vere feil?
LosManiac Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Så vidt jeg vet skal ikke de innerste lysene fungere. Disse har ingen funksjon hvis man ikke har adaptive lys. Correct me if im wrong. Hvorfor lyset er dårlig vet jeg ikke, men kan kanskje være pærer som begynner å bli litt svake. Har selv en 07. 530xd og synes lysene er bra.
///FredriK.S Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 om du har bixenon så lyser vel ikke den indre lykta nei
bmwe34t Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Hvorfor står det pære i der om dine ikke skall lyse, har å en e91 men den har adaptive lys, der får man nu lys i dine innerste lysene å.. å den har forøvrig 10x bedre lys en e61 min har..,
aloebiz.net Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Det er vel ikke facelift når det er 2006 modell? Hvis det ikke er facelift så skal de innerste lysene lyse når du setter på fjernlysa ja i tillegg til at nærlysene lyser høyt i tillegg.. men når du Sieru har fjernlysassisent så ble jeg litt usikker.. Hvordan fungerer den?
bmwe34t Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Det er vel ikke facelift når det er 2006 modell? Hvis det ikke er facelift så skal de innerste lysene lyse når du setter på fjernlysa ja i tillegg til at nærlysene lyser høyt i tillegg.. men når du Sieru har fjernlysassisent så ble jeg litt usikker.. Hvordan fungerer den? Ikke facelift bil nei... nå er det kun nærlys som lyser høyt med fjernlys. Den slår rett å slett av å på fjernlys ene når man møter bil... ganske fin egentlig når man sitt å prate i telefon å slikt...
SweetBMW Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 De innerste er også for flash to pass på US biler at du blinker med halogen lysene for at folk skal flytte seg. Er for ikke å slite på xenon tennere når du kjører med DRL, dvs kun parklys på om dagen så du skal slippe tenne xenon hele tiden Har du adaptiv setting på lysbryteren din? en "A"? Isåfall skal disse lysene også lyse når du har den der, lysene på, og dreier på rattet. Dårlig lys kan tyde på pærer som er dårlig, evt feilstilte lys. Etter jeg ettermonterte Facelift BiXenon med Adaptive lys på min E60 lyste det fryktelig dårlig med fjernlys, dette pga lysene var feil justering og lyste i kryss over hverandre.
OddaBMW Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Hei! på min LCI er det adaptive kurvelys i de innerste lysene, som lyser ut mot sidene ved parkering eller veldig lav fart når jeg svinger, men som sagt dette er jo på LCI. Det ikke er noen ekstra xenon pære som tennes mellom nærlys og fjærnlys, men et skjold som spretter opp og ned forran xenonpæra. Kan det være at atomatiske høydejusteringen er hengt seg opp?
bmwe34t Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 De innerste er også for flash to pass på US biler at du blinker med halogen lysene for at folk skal flytte seg. Er for ikke å slite på xenon tennere når du kjører med DRL, dvs kun parklys på om dagen så du skal slippe tenne xenon hele tiden Har du adaptiv setting på lysbryteren din? en "A"? Isåfall skal disse lysene også lyse når du har den der, lysene på, og dreier på rattet. Dårlig lys kan tyde på pærer som er dårlig, evt feilstilte lys. Etter jeg ettermonterte Facelift BiXenon med Adaptive lys på min E60 lyste det fryktelig dårlig med fjernlys, dette pga lysene var feil justering og lyste i kryss over hverandre. Har en å der ja men lysene svinger ikke... men ser heller ikke ut som det er svingbar del i lykten.. brytere må stå i å for att fjernlys assistenten skall virke.. Ser ikke ut som dem e feil justert, å nær lysene er bra...
bmwe34t Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Hei!på min LCI er det adaptive kurvelys i de innerste lysene, som lyser ut mot sidene ved parkering eller veldig lav fart når jeg svinger, men som sagt dette er jo på LCI. Det ikke er noen ekstra xenon pære som tennes mellom nærlys og fjærnlys, men et skjold som spretter opp og ned forran xenonpæra. Kan det være at atomatiske høydejusteringen er hengt seg opp? Nei dine lysene på mon som ikke lyser er halogen lamper...
bmwe34t Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Ser ut for att det ikke skall vere lys der, men noen som vet om det kan kode så man får lys der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå